Omega Speedmaster HODINKEE 10th Anniversary Limited Edition

500 stuks en USD 6.500

It’s perfectly sized at 39.7mm and is hand-wound, just like classic chronographs should be.

2 likes

Een limited Omega! , waauw :smirk:
Met afgekapte cijfers… :face_with_raised_eyebrow:

:-1:

7 likes

Mijn gevoel zegt dat er veel haters zullen zijn, maar ik vind hem tof!

De zoveelste limited, maar wel met leuke details.

4 likes

Mooi horloge maar is niet iedere Speedy ondertussen een limited edition iets… het uitmelken begint voor mij wel een punt te bereiken dat ik er op af knap.

4 likes

Ik ben verzot op de Speedmaster, maar hiervan kwam mijn lunch weer een beetje naar boven…

2 likes

Deze vind ik véél mooier dan de ‘standaard’.

Over smaak valt niet te twisten…

Opzich geen lelijke speedy maar het lijkt wel een trend te worden om de prijzen elk jaar op te hogen en steeds minder waar voor je geld te bieden. Net als de st1 en st2 weer geen stalen band…

1 like

Ik denk dat Omega de volgende HF-Limited ook wel kan maken :sunglasses:

23 likes

Ik ben fan van de Speedmaster, maar deze vind ik persoonlijk niet zo mooi. Hij is overigens al uitverkocht.

Love HD, maar niet deze Speedy … voelt ook niet typisch HD eigenlijk. Meer modern dan vintage. Lijkt meer een Mondriaan collab of zo …

Erg fraai! :heart_eyes: Niet een typische Speedy ook. Maar de Speedy LE’s volgen elkaar naar mijn mening teveel op nu … Is jammer.

2 likes

Vind hem wel iets hebben… maar niet voor 6500 usd

Vind hem wel tof eerlijk gezegd. Fraaie kast ook. Mooie maat

Deze is nu al uitverkocht schat ik zo

Gaaf ding, maar zoals een vlogster zou kirren “Oh my God”…

Omdat er gevoelsmatig special op special op special volgt van de Speedmaster.

image

2 likes

Lees net dat het origineel bij de vleet voor +/- €2000,- te koop staat. Zou niet snel 3.25 keer zoveel betalen voor iets dat daar eer aan moet betonen.

1 like

Ik moest gelijk aan de MK 40 denken.

Vergelijkbare maat ook. Wel een automaat, oh en zeker 50% goedkoper :wink:

7 likes

Verschrikkelijk. Die Speedy Tuesday was natuurlijk al een raar tegenstrijdig verzoeknummer c.q. allegaartje van wat bijeen geraapte vintage elementen, maar dit is zo mogelijk nog erger.

Bah. Driewerf bah.

9 likes

Vind ‘m wel een stuk mooier dan het origineel, betere kastvorm, mooiere lugs en handwinder.
Maar wel aan de prijs hoor…

Grtz. Erik

Vind 'm eigenlijk wel wat hebben :slight_smile:

3 likes