Omega Speedmaster HODINKEE 10th Anniversary Limited Edition

Ik ben er niet kapot, maar er over nadenken hoeft toch niet. Gelukkig is het al uitverkocht :joy:

Inderdaad

1 like

De ST’s vind ik erg leuk, maar dit is een wat ongelukkig ‘hommage’ aan een model wat destijds in een totaal andere hoedanigheid op de markt was :-1:t2:

Deze heb ik ook gehad. Vond ik een zeer prettig horloge. En heel erg mooie diepte in de plaat

Tsja… Ik denk dan een aantal modellen zijn niet voor niks limited … omdat ze er niet meer van denken te kunnen verkopen … :rofl:

1 like

Uitverkocht, dus trucje werkt nog steeds.

Ehh en ik lees nu pas dat’ie daar ook op gebaseerd is :zipper_mouth_face:

Omg niet nog een LE!! Meerdere per jaar tof hoor pff

Beetje zielig wordt het wel.

Verzin eens een nieuw model of zo.

1 like

Shame on wrist is even subtiel als altijd…

6 likes

Thanks voor de link :blush:, vind overigens de oude wel interessanter, want het gaat in dat model dus niet om de kleurstelling alleen, maar de extra´s die op chronograaf modellen in vrijwel alle designs ontbreken - voor mij destijds naast de automatiek en het ´echte´ chronografenwerk (anders dan bij de Reduced versie niet opgebouwd module) dé reden om hem te kopen.

2 likes

speedy moe.

2 likes

+1.
Slecht afgewerkt ook.

8 likes

modern time marketing…blabla expertise vervangt de technische expertise

1 like

Alweer een limited en uiteraard zonder een fatsoenlijke stalen band. Doen ze goed bij de marketing afdeling. Accounting zal ook wel blij zijn :smile:

1 like

Die Clymer loopt toch een partij binnen met al die Hodinkee specials. En mensen staan in de rij om ze te mogen kopen… voor 6500 koop je volgens mij bijna twee normale Speedy’s met stalen bracelets.

2 likes

Doe mij maar mijn eigen versie😉

13 likes

Groot gelijk, gaaf ding! Zijn altijd 39mm toch?

3 likes

yup!

Helemaal mee eens!

1 like