Omega Speedmaster Mitsukoshi of Rolex Airking?

Haha, nog niet. Nog even goed over nadenken. :sweat_smile:

De Speedy is in ieder geval lastiger te verkrijgen dus zou hem dan lekker houden.

1 like

Er staat een mooie speedy in het blauw, ik denk dat er nog aardig wat van de prijs af kan :crazy_face: dus ik zou daar voor gaan!

Die rolex, tja ik vind het maar een lelijk ding…

Omega.
En 75 % van 201 leden die gestemd hebben delen deze mening, da`s vrij veel :face_with_monocle:

2 likes

Ja dat verrast mij ook! Op dit moment ben ik weer even in mijn nopjes met de mitsukoshi. Die Airking hou ik wel in mijn achterhoofd voorlopig. Kijken of ik er eentje bij s&c kan bemachtigen.

2 likes

Mitsu. Die AK is taffeslelijk.

Graag gedaan maatje!

3 likes

Die Rolex vind ik ƩƩn van de allerlelijkste wijzerplaten ooit gemaakt.
De Mitsukoshi vind ik ƩƩn van de allermooiste wijzerplaten ooit gemaakt.

Easy peasy (voor mij) :slight_smile:

:peace_symbol: & :heart:

3 likes

:point_up: Dat dus…Deze Omega is sexy AF

1 like

Absoluut de Omega. Omdat ik een zwakke plek heb voor panda dials en omdat de Airking me echt he-le-maal niets doet.

2 likes

De Omega is prachtig, de Rolex is ook een fraai horloge, maar haalt het niet bij deze Omega m.i.

2 likes

Zeker de omega. De maat van de airking is beter (voor mij…) maar dat groen van de airking zou voor mij de spelbreker zijn

1 like

Beiden gehad.
Mitsukoshi is mooiste van de 2 maar vond het geen uurwerk om alle dagen te dragen.
En de Airking is een echt leuk dagelijks draagbaar uurwerk. Moet je in het echt gezien en gedragen hebben want op foto komt het inderdaad niet over.

1 like

AirKing :grin: wellicht strakjes discontinued :thinking:

1 like

Heeft dat invloed op smaak tegenwoordig?

1 like

Nee @ElChueco :wink:

Nee maar wel op de ā€˜portemonneeervaring’ :wink: