Speedmaster:
Handgemaakt KITON maathemd
Airking:
Whatever dit moet voorstellen…

Voor mij de Speedmaster zonder enige twijfel!
Bron: KITON & Polo Ralph Lauren
Voor mij de Speedmaster zonder enige twijfel!
Bron: KITON & Polo Ralph Lauren
Airking. Heb ik zelf ook. Heerlijk horloge. En een Chronograaf…wanneer heb je die voor het laatst gebruikt
Airking! Zelf gehad tijdje geleden en ondanks de vaak negatieve reacties op dit model vond ik m heel tof en eigenwijs, maar wel kwalitatief goed . Droeg ook lekker en is net wat anders dan de meeste uit de Rolex collectie.
Speedmaster vond/vind ik een van de mooiste chronografen ,maar die functie gebruik je meestal toch niet, en de handopwinder verliest het bij mij t.o.v een automaat …
Pick one
Oke toch ook heeul mooi
Sterker nog, hij heeft hem al. Lees maar terug
Jammer dat er geen mitsukoshi wijzers op zitten.
Wat vind je van de dikte? Zeker in vergelijking met de speedmaster? Draagt een comfortabeler dan de ander?
Geen antwoord op je vraag maar draagt als een milgauss
Airking draagt veel lekkerder. Heb mijn speedy pro onlangs verkocht. Die is groter met meer aanwezige lugs.
40 mm van de airking vind ik perfect. Door z’n dikte wel lekker aanwezig aan de pols.
Sowieso zijn de banden niet te vergelijken. Rolex band voelt meer solide en sluiting met snelverstelling is ideaal bij warm weer.
Dat klopt. Het is in feite ook een milgauss met een andere dial en een band zonder gepolijste delen.
Je bedoelt Martin?
Want de Air King is het goedkoopste Rolex model bedoel je… wat een onnozele opmerking. En nee niet omdat ik hem zelf heb.
Ik vind de Rolex Air King veel leuker. Dit model heb ik altijd al tof gevonden. Ik kan me er niet in vinden dat dit een instap Rolex is voor mensen die geen echte Rolex kunnen betalen. Ik vind de AK juist eigenzinnig en tof.
Absoluut de Omega. De Airking lijkt wel bedoeld voor mensen die geen klok kunnen kijken met al die cijfers.
Had hem gezien en ik hem zo kopen, maar helaas (ruim) boven mijn budget
De Omega speedy vind ik ook veel sprekender !
De Rolex is niet mis maar wat meer gewoontjes.
Ah oeps, geen sarcasme radar?
Benieuwd of je eruit bent na al deze meningen…