Omega speedmaster moon - hersenkraker over opwinden of in rust

Kom je er met dat budget wel?:thinking:

Hoort bij het horloge😎

Tikje lompe straps voor de Speedmaster.

1 like

Ja inderdaad onze Ko maakt ze mooier.

ff een beurtje geven - zonder indicatie - is dus wat te makkelijk wat mij betreft.

Laat maar zien dan ? mijn GasGasB strap is awesome : - ) En daarbij leren nieuwe en de canvas marine strap uit 1969 is natuurlijk nog vetter :sunglasses: (foto hierboven , losse straps)

Bedankt voor de reacties!. Enige nuttige opmerking mijns inziens was van Temporis, ThanX

Jammer dat het alleen over een bandje ging.topic mag dicht.

Voor automaten wordt een winder afgeraden dus lijkt me dat voor een handopwind dat ook geldt

Waarom zou je hem anders houden? Natuurlijk draag je hem af en toe!

Hoi,
In 2016 had ik hem nieuw gekocht, een paar keer gedragen en vond hem toen te fragiel slechts spat waterdicht en het opdraaien vond ik ook niet geweldig.
Heeft daarna 4 jaar in de kluis gelegen, toen op mp verkocht, liep na 4 jaar als een zonnetje.
:smile:

Als je hem voor langere tijd niet draagt, af en toe opwinden
en even met de functies stoeien.
Just give it a stir :+1:

Zonde van je tijd dan om hier nog rond te hangen. Vooral je horloge niet dragen en straps kopen die er niet bij passen. Dan komt het goed.

1 like

dit weet je als je het koopt koop je omega ga dan voor om de 4 a 5 jaar alvast 600 appart leggen voor de beurt. anders kan die ook stuk loopen omdat het slijt moet het wel eens een beurt hebben

Oja rolex is vanaf 800 ofzo dus omega valt nog mee :wink::wink:

1 like

Na 19 jaar beurt laten doen. 700,-
Maar wel alles uit elkaar geweest, nieuw glas en knoppen. Horloge is weer als nieuw.

@timeLapse, ben je een azijnpisser ofzo ? Als je niks te melden hebt hou dan aub. je commentaar voor je! Je aannames deugen niet en je gaat niet in op de vraag in de topic.

Nice, dat is waar ik op hoopte. Heb de sm voor mijn 50ste verjaardag gekocht en ga em nooi verkopen wel van genieten en ook dragen en lekkere straps erop …en dus over een jaar of 10 a 15 een beurt !

Yep, ga ik doen Thanx!

SM it is ! Nooit verkopen als je degelijkheid wil ; - )

Topic is closed. Voor sommige …