Saaie zaterdagavond, dus daar ga ik ook even kijken.
Wat een belachelijk mooie Speedmaster is dat! Is dit degene waarvan de plaat was ge-mod?
Saaie zaterdagavond, dus daar ga ik ook even kijken.
Wat een belachelijk mooie Speedmaster is dat! Is dit degene waarvan de plaat was ge-mod?
Ja klopt dat is em
En zo te zien ook andere wijzers? Zelf gedaan of laten doen?
Bij de originele Mitsukoshi limited zat ook deze stalen wijzerset. Ik heb de spullen geregeld en het swappen van de onderdelen uitbesteed.
De stalen wijzerset is niet heel bevorderlijk voor de afleesbaarheid, maar wel bloedmooi! Dus af en toe de pols een x extra kantelen.
Geolied wrattenzwijn! Heerlijk!!
Wat maak jij mooie dingen Ko. Serieus waar, echt heel mooi!
Groet,
Victor
Mocht je, zoals ik, hele saaie vrienden hebben dan is onderstaande foto wellicht ook iets om mee te nemen in de vergelijking. ;
Blijkt toch een horloge waarmee het heerlijk banden wisselen is. Ik had zelf nog een Bulang & Sons leren band liggen. Donkerbruin en super soepel. Staat best goed vind ik;
Daarnaast afgelopen week van @BobT een leren band gemaakt door Ko_ over kunnen nemen. Deze had witte stiksels die ik voor het mooie wat te druk vond. Onderstaande foto is van Bob (hoop dat je dat o.k. vindt. );
Ben er gisteren even voor gaan zitten en heb geprutst met verf e.d. Persoonlijk denk ik dat het bandje er nu wat beter uitzien op mijn Speedmaster. Door de (nu) zwarte stiksels net even rustiger;
Vanwege alle mogelijkheden, comfort, heerlijke kastvorm en historie is deze Speedmaster momenteel mijn favoriete horloge. Gaat dus niet meer wegā¦
Staat zeker beter met dat zwart, goed gedaan,
Sorry, beetje een leek, maar is links met saffierglas en rechts met plexi-glas?
Verdere verschillen te zien?
Gaaf zo, met die band. En met zwart stiksel inderdaad mooier. Blijft een klasse horloge.
Inderdaad! Dus dat leek zijn valt wel meeā¦
Plexiglas (Heselite) heeft iets meer bolling en daardoor vertekening. Dat is overigens iets wat door liefhebbers zeer wordt gewaardeerd. Saffier heeft een soort melkwitte gloed aan de zijkant van het glas. Dat is iets dat door liefhebbers over het algemeen minder wordt gewaardeerd. Saffier heeft daarnaast een (saffier)glazen deksel welke historisch minder verantwoord is maar goed zicht geeft op een iets mooier afgewerkt caliber. Beide fijne horloges, het is maar net waar je voorkeur naar uitgaat.
Erg mooi!
Ben nooit echt een Omega man geweest, maar daar begint verandering in te komen!
ā¦nog net ff ietsje meer uit de kast halen
Ko!