Looking good!
Nice!
Om een speciale reden?
Goed zo!
Smaak ontwikkelt zich ook met de tijd:wink:
Prachtige foto!
Hier zie je goed wat saffier op de Speedy doet. Mooi zo, maar voor mij toch de hesalite versie.
Bedankt!
Het saffierglas ziet er vanuit elke hoek anders uit. Ik vind het schitterend! ;
Mooie dag verder!
zoān band wilde ik laatst ook⦠mailtje naar Remie Beijjer @anon94081762EV gestuurd⦠en ziedaarā¦
He wat een heerlijke klok, ik heb sinds afgelopen vrijdag exact dezelfde op plexiā¦zit alleen maar te genieten en te kijkenā¦
De endlinks sluiten bij mij perfect aan op de kast totaal geen spelling, mogelijk exemplarisch. De uitlijning van de seconden wijzer van de chrono staat bij mijn Speedy exact in het midden dus goed uitgelijnd.
De eerste opwinding nadat hij uit de verpakking was gehaald gelijk de klok opgewonden tot de eindstop en na 14 uur dragen eens gekeken wat het verschil was met de radio controlled en dat was exact 10 seconden sneller tja dat gaat beter worden. De dag erna was het al teruggelopen naar plus 8 seconden na ongeveer 22 uur en nu even afwachten. Ik las ergens dat de klok een 1 tot 2 maanden nodig heeft om in te lopen en dat de olie dan geheel goed in de klok is verdeeld en dan z,n werking pas goed gaat doen. Ik hou het in de gaten de verschillen, tik van me.
Op de eerste foto bandje nummer 4 wow staat perfect op de klok! de donker bruine gemeleerde band staat super! die gaat er tzt ook eens komen.
Gaaf man, gefeliciteerd!
nice!