Omega Speedmaster Racing

Deze vind ik wel cool!

OMEGA Speedmaster racing watch

Kaliber 3330 und ca. 40mm

Bron:
http://blog.perpetuelle.com/watches/omega-speedmaster-racing-watch/

De subdials kunnen mij niet bekoren. Over de rest wil ik nog even nadenken. Heb niet zo veel met geel bij horloges of het moet een duiker zijn.

IK vind het horloge ook wel wat hebben. Ben benieuwd hoe die er in het echt uitziet.

Weer een variatie in de speedmaster-lijn. Gele details, mooi. Carbon (?) look subdials, bah. Band, lelijk.

mooiiiii, lekker sportief, fris, alhoewel geel niet mijn favoriete kleur is…nadeeltje vind ik dat een “gewone” speedmaster nog redelijk voor dresswatch kan doorgaan maar dat is bij deze minder…

Ook nieuw, de Speedmaster Vintage

Erg mooi, plaat in mn Speedmaster lijkt wel erop.

Voor die prijs (zal ook fors zijn) koop ik dan een mooie cal 321 lijkt me.

hcptdg Schreef:

Voor die prijs (zal ook fors zijn) koop ik dan een
mooie cal 321 lijkt me.

Ik zou wellicht voor lekker nieuw fris wit kiezen.
Geen afgebrokkeld tritium en lume geeft wel licht;);):wink:

Niet alle tritium brokkelt altijd af en het effect van die lume duurt toch altijd maar een paar seconden… :stuck_out_tongue:

geen slecht nieuws!

Jaaaa! Goed zo Omega! Dit zie ik graag en nu nog bekendmaken dat de Z33 een graPje is!

Ik vind em zeker geslaagd…Prachtigggg

Band neem ik niet serri. Kunnen tig andere bandjes op:D

meziya Schreef:

Band neem ik niet serri. Kunnen tig andere bandjes
op:D

Zeker, mooi zwart leder zou hem goed staan. Deze rubberband sluit wel heel erg mooi aan op de kast overigens. Maar die subdials vind ik zo echt niet mooi.

Misschien is dat even wennen Bert. En in het echt ziet het er vaak anders (beter) uit. Een Sub is in het echt ook mooier als op plaatjes.

Dat is waar. Het relief stoort me op het plaajte het meest. Onder gewoon licht valt het misschien niet eens op.

Wat je op de fotos wat moeilijker ziet (ik tenminste :D) is dat de kast soort van mix is van keramisch (of iets anders zwart) en staal (titanium?) Dat lijkt me wel mooi iig.

Matig weer, maar beter dan de Z-33

Vet!

alle “speedmaster date” uitvoeringen vind ik klein ogen met 40mm, (schuin oplopende bezel) ik hoop dat deze dan anders is…

Eigenlijk zijn alle Speedmasters met een datum geen Speedmasters maar een al jaren lucratieve poging van Omega om na de jaren 60 nog steeds te profiteren van de bekendheid van dit historische model.