Omega Speedmaster Sapphire sandwich 3861 week review

Gefeliciteerd met dit prachtige horloge. Goed om de ervaringen uit de eerste hand te horen.

En wat die scherpe randjes en afwerking betreft. Tja, die gast van the Timeless watch Chanel is de enige die er tot nu toe een issue van heeft gemaakt voor zover ik weet. Paar dagen eerder postte hij een filmpje dat hij een nieuwe Sea-Dweller heeft. Misschien was hij door de concurrent omgekocht :shushing_face:

1 like

Bedankt!

Tsja, misschien een dealtje met de AD om dan de rij te kunnen passeren!

Gekkigheid natuurlijk.

Leuke post! Gefeliciteerd met je aanwinst en Welkom!

1 like

Ziet er fraai uit! Ook mooi dat deze het opgelegde logo heeft :slight_smile:
De naam ‘Omega’ lijkt ook een stukje groter te zijn?

1 like

Klopt inderdaad! Is iets groter

Super! Dank voor je post. Ik kan haast niet wachten tot ie eindelijk in Nederland komt (of dat ik aan de beurt ben iig) :blush:. Tot die tijd red ik het wel mijn mijn G-Shock 5600 serie :sunglasses:

1 like

Bedankt voor het delen erg informatief, als je een speedy hebt en de nieuwe er naast legt zit je toch wel even te loeren :slightly_smiling_face: Vooral de band vind ik ook erg geslaagd.

1 like

klopt inderdaad! ik ben blij met de upgrades.

Geen probleem! Ik kon niet wachten tot dat hij in Nederland zou komen. Datum die ik meekreeg was april… Ik heb em dus in het buitenland gekocht (Duitsland)

3 likes

Ik zal vanvond nog wat extra foto’s toevoegen! Ik geef je dan een seintje.

2 likes

Welkom en bedankt voor de geweldige review waar je mee begint! :slight_smile:

1 like

Bedankt voor het compliment! ben blij dat ik hier mensen blij mee kan maken.

1 like

Hier de extra foto’s zoals gezegd! Ik ben helaas geen fotograaf maar heb mijn best gedaan!

@Hullie

12 likes

Foto’s zien er prima uit . Het horloge ook. Prima keus.

1 like

Schitterend horloge! Welkom en veel plezier hier!

1 like

Ziet er erg gaaf uit. Hoe is de afwerking van de band? Heb een aantal foto’s gezien waar de afwerking niet optimaal was…

Geen problemen mee en zeer tevreden met de afwerking!

1 like

Goed om te horen. Zal dan wel een incidenteel foutje zijn geweest

1 like

Nice :heart_eyes: en ik maar wachten!

1 like

Hopelijk niet lang meer!

1 like