Omega Speedmaster Sapphire sandwich 3861 week review

Nou, ik vind de ekster toch een best mooie vogel… :rofl:

2 likes

Zijn even groot voor zo ver ik mij kan herinneren, iemand die dit kan aanvullen / bevestigen?

Aan de grootte van de subdials is niets veranderd voor zover ik weet.

1 like

Ach, tenzij het helemaal wazig wordt, een krasje boeit me niet meer. Hoe meer je polijst hoe dunner het glas wordt.

Zwemmen weet ik niet maar onder de douche gebeurt regelmatig met mijn 25 jaar oude speedy. Nooit een revisie gehad.

1 like

Zit in mijn persoonlijkheid. Beetje perfectionistisch, soms een grote valkuil…

1 like

Ik heb gegoogled:

https://omegaforums.net/threads/water-resistance-question-for-those-with-the-new-moon-watch-3861.128271/#post-1735350

Mooie aanwinst Antoine ! Ik vind de kleine wijzigingen vd Speedy overigens wel echt geslaagd , geniet ervan👍🏻

1 like

Eens! Had hiervoor de 1863 maar vind deze toch echt wel beter :smiley:

1 like

Heel gaaf!
Mooi horloge, topaankoop!
Deze doe je nooit meer weg :sunglasses:

Mine says Hi

1 like

Ook een toffe band!

Ja van Uncle Seiko.
Moet zeggen dat ik het echt een verbetering vind ten opzichte van de stalen band die ik bij het horloge zelf had. (glimmende tussenlinks)

Deze foto doet hem geen eer aan maar de deze band (of die van Forstner) pimpen je speedmaster wel weer naar een nieuw level!

Al met al zou ik er eerst zo maar eens van genieten! Ben je nog lang niet op uitgekeken.

Mooi om te horen! Zelf ben ik juist wel fan van de polished centerlinks op de nieuwe band!

@Amontre is het mogelijk om een nieuwe review van het horloge te krijgen nu dat u deze een wat langere tijd in bezit hebt?

Dag ziggy, leuk idee!

Op dit moment voor service om krasjes aan de onderkant van de lugs weg te halen.

Zodra ik hem terug heb, zal ik kijken of ik tijd heb :wink:

1 like

Dankjewel alvast!