Omega Speedmaster Snoopy 50th anniversary

lekker gewoon gebleven!

1 like

La’s kijke dan.

1 like

Ben benieuwd, prachtig horloge met enigszins verkeerde naam. Ben eigenlijk benieuwder naar de release in Nederland van de speedmaster 321 Ed White. Heeft iemand info?

7 likes

Krijg je al trek in chocolade?

1 like

laat ik nou altijd hebben gedacht dat dat een reclame voor koffie was :crazy_face:

image

1 like

Ik concludeer: je hebt één horloge. Leuk ding.

1 like

Merci. Die foto was voor de challenge (thema: contrast) maar ik heb zo weinig likes dat ik vermoed dat niet veel mensen de clue snappen. :joy:

1 like

image

1 like

Eens. Ook omdat het allerminst zeker is dat die maanlandingen ook echt zijn uitgevoerd.

Ik geloof ook niet dat de aarde rond is. ::facepalm1::

Heeft iemand de ‘Snoopy’ inmiddels al ergens gespot online of irl? Ik ben er nog geen eentje tegengekomen.

Alleen de not for sale exemplaren bij de watch sites en foto’s van iemand in Portugal die zo eentje bij de boutique om heeft gehad, hij ging ernaartoe in de veronderstelling dat hij daar heen was gestuurd om 'm af te rekenen.

1 like

Oei, dat is echt heel zuur :pensive:

Ik vind het echt een prachtig horloge, ik vind niks kinderachtigs aan de snoopy op de dial en voor iedereen ‘in the know’ is dit echt een meerwaarde. 660-440-speedmaster-snoopy-01 660-440-speedmaster-snoopy-04 660-440-speedmaster-snoopy-02
Waar ik nu meer tegenaan loop is wat is dan beter, zo’n snoopy moonwatch of de 321 caliber remake… ook met een flinke meerprijs natuurlijk. :sweat_smile:

5 likes

Tja, wat bedoel je met beter. Het zijn gewoon heel verschillende horloges. Persoonlijk zie ik het zo; als je al een aantal mooie horloges hebt die je elke dag wel kunt dragen, zou ik voor de Snoopy gaan als mooi speels element in de collectie. Speels niet door de Snoopie, maar door de kleurstelling. Dat werkt denk ik niet voor elke gelegenheid. Mocht het je enige horloge worden, dan zou het denk ik de 321 remake worden. Meer een alleskunner.

1 like

Ik snap eigenlijk niet waarom Omega zo lang tussen de press release en de uiteindelijke uitlevering wacht?

1 like

Wetende dat ze al een teaser uit hadden in’t voorjaar dit jaar is’t inderdaad onnodig lang…

waanzinnig mooi toch!! ik zou de hele tijd met dat raketje op de achterkant zitten spelen
voor een ieder die nergens over nadacht en gewoon heerlijk de AD belde met de opdracht
-ik wil er eentje-

briljant! ik ben stiekem een beetje jaloers :slight_smile:

Lekker ‘hype’ opbouwen zeker?

1 like

Een beetje hype is wel leuk, maar nu schiet het mijn inziens het doel voorbij.