Omega Speedmaster Snoopy 50th anniversary

Ja daar kan ik wel in komen😅

Ik denk dat dit het vooral is. Ik ben benieuwd wanneer ik een telefoontje van de AD krijg :wink:

Na de eerste foto’s en filmpjes was ik helemaal verliefd. Het geheel toont heerlijk fris en die caseback is heel cool. De vorige Snoopy versies worden met een flinke premium aangeboden en deze variant vind ik toch echt een stuk toffer. Vd week even een rondje gebeld en uiteindelijk een winkel gevonden waar ik er eentje kan krijgen.

Nu begint toch ineens het twijfelen. Het felle blauw en de gehele look combineert lastig met mijn kleding. Ik vraag mij dan ook af of ik hem veel zal dragen. De caseback is cool, maar gaat het niet vervelen na een tijdje? Wellicht heb ik uiteindelijk meer plezier van een open caseback.

Wanneer ik impulsief een Rolex koop weet ik dat ik bij spijt niet te teveel verlies maak. Veel Omega speedmasters zijn uiteindelijk toch wel geflopt. De keuze om hem niet te limiteren zou een hele goede kunnen zijn, mits ze de productie aanpassen aan de vraag en bijtijds stoppen. Maar als dit horloge de komende 5 jaar in de winkel ligt en op een gegeven moment toch met flinke korting wordt verkocht dan kan het nog weleens een misser worden. Je merkt het al, ik twijfel nu al of het een blijvertje is. Toch is het een feel good horloge en vind ik hem leuk.

Ben benieuwd waar je hem zou kunnen krijgen. Heb je hem al in je handen gehad?

Nee nog niet in mijn handen gehad. Levering zou januari zijn. Wel al betalen nu…

Succes met beslissen :sweat_smile:

Klopt, ik sta als het goed is straks ook ergens op de lijst. Schijnt al een flinke run op te zijn maar er worden er ook veel uitgeleverd.

Het is inderdaad de vraag of ze hem lang blijven produceren. ik verwacht/hoop van niet.

Lastig te combineren? Draag je geen blauw??

Het felle blauw is niet zo subtiel. Dus met donker blauw combineert dat ook niet geweldig. Ook de strap is niet helemaal mijn ding, ik heb liever staal of leer. Maar daar is natuurlijk iets aan te doen.

Ik had hem wel iets eleganter gevonden zonder snoopy op de dial. De caseback is voor mij voldoende. Het is heel persoonlijk, maar ik vind hem gewoon niet bij mijzelf en bij mijn stijl passen.

Dus ik zou hem dan vooral kopen voor de heb…

Ik wil jou zijn. 10k horloges kopen voor de heb :rofl:

4 likes

Zomaar, bij een AD:

BELANGRIJK: GRAAG WILLEN WIJ U EROP ATTENDEREN DAT DE SPEEDMASTER SNOOPY MOMENTEEL EEN LEVERTIJD HEEFT VAN 24+ MAANDEN.

1 like

Op zich wel een noviteit, een verkooptopic 24 maanden voor levering :nerd_face: (nee flauw, geintje)

1 like

Ik heb toch hele andere levertijden gehoord, meerdere malen Q1 21.
Maargoed, de tijd zal het leren :wink:

zn gevalletje ‘’ Ik verkoop plekje voor de HFLE ‘’

De Snoopy award van Omega gaat alleen over de Apollo 13 vlucht zoals de meesten hier weten.
Een lullig (voor Omega) feitje betreffende de fameuze Apollo 13 vlucht:
Jack Swigert was de astronaut die de 14 seconden actie heeft geleid, en uitgevoerd, en welk horloge droeg Jack zelf tijdens de missie? een Rolex :rofl::rofl::rofl:

2 likes

Jack Swaggert met zn gouden GMT.

2 likes

oh nee! Moeten we nu maar switchen van de wachtrij voor een snoopy naar de wachtrij van de rolex…

Volgens mij is dat niet hetzelfde horloge op de 2 foto’s. In ieder geval niet hetzelfde bandje.

Iemand nog een ultraman waar die vanaf wil?

Als de prijs op Chrono24 onder de prijs van de AD gaat is het denk ik ook snel over met de hype.

Deze staat al een tijdje te koop: Omega Speedmaster Professional Moonwatch Ultraman voor 8.800 € te koop van een Trusted Seller op Chrono24

Viel mij op omdat ze er op hun website € 300,00 minder voor vragen.
Omega Speedmaster Speedy Tuesday Ultraman - Precision Watches - Rolex horloge en andere merkhorloges, gebruikt en nieuw

Dat verschil zal wel in de Chrono kosten zitten dan.

Ik vind hem erg mooi, maar het is wel bijzonder dat wat andere kleurtjes zo’n prijsverschil maken met het origineel.