Beste liefhebbers
Ik heb de omega speadmaster al een tijdje in het oog , nu ben ik tot een punt gekomen dat ik genoeg gespaart heb om er eentje te kopen maar nu is de vraag waar ?
Ik was bij mijn lokale dealer geweest en zag daar de saphire sandwich 311.30.42.30.01.006 , deze wil omdat deze dus de saphire crystal heeft en ik dat wat beter vind. Deze kost daar 5100 euro de normale prijs dus , nu was ik op chrono24 aan het zien en kwam ik timepiece bank tegen in belgie. Die verkopen het horloge voor 3900 euro lijkt toch te goed om waar te zijn? Ze beweren dat het horloge splinter nieuw is met alles erbij , hebben jullie enige ervaring met timepiece bank. Of hebben jullie andere adressen voor een omega te kopen ?
Oke nu ben ik al een stuk geruster op het internet ook alleen maar goede reviews , had hier op het forum 1tje gelezen over een breitling daar gekocht. En hij was stuk en ze helpde de mensen niet verder
Ik zie het , maar dan geef ik liever een beetje meer uit voor die nieuwe van timepiece bank dan. Toch bedankt als dat niets word ga ik daar zeker eens kijken !
Ik begrijp eerlijk gezegd dat geheul richting Nederlandse grijze dealers niet: die zijn echt nog €300 duurder dan andere grijze dealers binnen de EU!!!
Ik zou sowieso Eugene van Baal in Nijmegen eens te vragen wat voor prijs hij kan maken. Heb je het van een AD, ook nog eens met uitstekend advies en aftersales.
Heb hier vaak erg goede prijzen gekregen die weliswaar iets boven de grijze handel lagen, maar gezien de perfecte service heb ik het altijd waard gevonden!
Hiernaast gun ik deze enthousiaste jonge juwelier de handel ook…!