Omega Speedmaster....

Misschien is Wesselink&Vreeker in Alkmaar een optie voor je. Ik heb daar op dit moment mijn Seamaster in service.

1 like

Tja… ik ga ervanuit dat er al decennia redelijk goede neppers in omloop zijn…

Maar inderdaad- ik heb het wat ongelukkig geformuleerd in mijn eerste post…

Goeie! Dank voor de tip. Deze is wel omega gecertificeerd?

1 like

Jazeker volledig gecertificeerd en geven in ieder geval een jaar garantie op de service.

1 like

Volgens Omega moet men 2 jaar geven. :sunglasses:

3 likes

Is het volgens mij ook maar weet in ieder geval dat 1 jaar zeker is. Anders zou ik even contacten met ze. Ze zijn in ieder geval gecertificeerd.

Even uit interesse.
Ik zie dat het Omega logo in de Hesalite niet recht staat. Is dat gebruikelijk?

Bij de mijne van 2001 staat ie perfect in lijn.

Je zou toch verwachten dat Omega zoiets checkt voordat ie de markt op gaat.

https://www.wesselinkenvreeker.nl/

Hier een link naar hun website

1 like

Is normaal, wordt geen tijd aan besteed om het uit te lijnen. Saffiers die het logo hebben zijn wel recht

1 like

Top! Dank je

1 like

Ah ok, ik heb Hesalite met een recht logo.
Waarschijnlijk USP dan :sweat_smile:

Ik werk met Micro pakket en krijg ze uit heel Nederland. Keuze uit verzekerd bedrag en netje thuis opgehaald (of op het werk) en ook weer terug gebracht. Minder leuk hiervan is dat je de reactie niet ziet van de eigenaar als hij klaar is maar veel klanten waarderen het gemak. Wel altijd op voorhand telefonisch contact om een gevoel bij elkaar te krijgen.

3 likes

Zal na de volgende service niet meer recht staan. :see_no_evil:

2 likes

Er zijn voorgeschreven toleranties, maar je probeert natuurlijk perfectie na te streven.

1 like

Kan meevallen hoor. :wink: Als je dan toch het glaasje erop perst, is het toch een kleine moeite het glaasje recht te draaien?

1 like

@Horloge24 heeft er eerder over gepost:

2 likes

Hmmm… de reactie in deze thread is zo te zien op iemand bij wie het logo ook niet recht stond… uniek is t dus blijkbaar niet…

Zou ik hieruit nou moeten concluderen dat t horloge ieg eens geserviced is? (Bij de vorige eigenaar)

Of het was vanuit de fabriek al zo.

Ik heb heel wat fake zien voorbij komen maar de verschillen met een originele zijn er toch wel. Deze is een originele daar mag je gerust in zijn.

1 like

Duidelijk! Dank voor de link! Interessant om te zien dat daar blijkbaar dus geen policy voor is bij omega zelf

1 like