Omega "Speedy tuesday" Limited Edition (Panda Radial)

Er zit toch een heel design team achter zo’n ontwikkeling…en dan moet het nog goedgekeurd worden door 1 of andere CEO…
Wat is de meerwaarde van die lume op die subdials.
0.000 toch.

Zeker allemaal dronken geweest op die afdeling.

Maar zolang het niet donker is…fantastisch horloge!!

Mwah, moest er idd wel even wat aan wennen, maar vind het nu gaaf :slight_smile: Net als de rest vh horloge…

1 like

Dat horloge is gemaakt voor horlogeliefhebbers die op een trance party indruk willen maken op andere horlogeliefhebbers.

Met die chrono kan je meten hoelang het duurt before the drugs kick in.

2 likes

Volgens mij baal je gewoon dat jij er geen hebt.

1 like

Of heb je zelf een pilletje genomen wat je erg overdreven doet reageren…
Kan gebeuren natuurlijk.

Ik moest bijna lachen… Wellicht lukt het je een andere keer. :sunny:

Als ik daadwerkelijk zou balen, dan laat ik dat wel merken. Daarnaast koop ik dat soort dingen niet nieuw.

Zou de Speedy Tuesday vooral gebruikt kopen, ben je nog duurder uit ook

4 likes

Hij zal niet duur uitvallen voor mij, want ik heb er geen interesse in. :slight_smile:

Meen je? Oh had dat gelijk gezegd

2 likes

als je in het donker gaat racen…?

Precies.

3 likes

Dit topic wordt actief gevolgd door meerdere mensen die het een lelijk horloge vinden. Best bijzonder eigenlijk. Als ik iets niet mooi vind ga ik niet eindeloos meelezen en reageren :sunglasses::stuck_out_tongue_winking_eye:

13 likes

Haha leedvermaak denk ik🙃

1 like

Welk leed😳?

2 likes

Ja, echt wel.

Ik vind 'm zelf niet mooi, maar ik gun het iedereen die er naar uitkijkt wel van harte hoor :slight_smile:

Speedy altijd goed!

1 like

Ik vind hem nog steeds heel mooi! (En ik heb er geen incoming)

Als je zo fel reageert en blijft reageren omdat je hem niet mooi vindt, heb je niet alleen problemen met het uiterlijk van het horloge vrees ik. :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Nee, stel je voor…

Doelt men op mij? :slight_smile: Mijn eerste opmerking in dit hele topic is mijn opmerking over de gelumede subdials. Die heb ik vijf uur geleden geplaatst. Men kan dan moeilijk beweren dat ik eindeloos meelees en blijf reageren.

Verder zijn mijn reacties niet fel. In de eerste twee reacties uitte ik mijn commentaar op het design, maar de comments daarna zijn uiteraard niet serieus (deze comment dan weer wel).

1 like