Omega "Speedy tuesday" Limited Edition (Panda Radial)

Da’s dan weer jammer…

Nou lekker dan hè, als deze planken gratis worden uitgedeeld zullen ze waarschijnlijk in no time, links en rechts worden ingezet in veel topics hier.
Zonder enige vorm van plankenkoorts, waar moet dit heen. :thinking: :joy:

2 likes

gezaagt van dik hout… :confounded:

1 like

en tevens verkrijgbaar als plaat

1 like

zal maar niet vragen waarvoor, of waar voor…

1 like

Ik vind het juist wel mooi :slight_smile: Maar ben benieuwd hoe dit daadwerkelijk eruit ziet, een paar foto’s zeggen niet alles natuurlijk.

Elk horloge heeft plussen en minnen. De lume op de subdials is echter niet het ergste wat ik me voor kan stellen. Ook is het geen verzameling aan lume-kleuren, dus disco is het zeker niet.

Buiten dit begin ik het wachten behoorlijk beu te raken :slight_smile:

2 likes

Anders ik wel!

Voor jou lijkt het me nog lastiger. Al een half jaar zit je tegen het prototype van Robert Jan aan te kijken, en maar wachten, en maar wachten.

Ben wel benieuwd, begrijp dat Kopenhagen de gelukkige is waar de eerste batch naar toe gaat. Hopelijk is het niet pas september voordat wij aan de beurt zijn…

1 like

De eerste is vandaag uitgeleverd!

1 like

https://www.chrono24.nl/omega/speedmaster-professional-moonwatch-speedy-tuesday--id6479932.htm

3 likes

Gelukkig, mijn bron was betrouwbaar :sunglasses::sunglasses:

1 like

Ik voel weer een mooi topic aankomen op HF :sunglasses::joy:

2 likes

€10K?! What the hell. Wat was ook alweer de prijs van dat horloge?

Circa 5,5k

10k.
Want je vindt geen goedkopere momenteel , mits je op de list staat :slight_smile:

Wauw… Makkelijk cashen voor bijna geen werk… Als hij daadwerkelijk voor dat bedrag verkocht wordt.

Tenzij. Niet mits.

3 likes

:joy:

Zo gek is dat niet hoor… heb het laatst ook meegemaakt mer de Rolex Seadweller 50 years. Mensen die niet op de lijst stonden, geen geduld hadden en wel graag wilde shinen.

2 likes

Liever zij dan ik. :upside_down:

Edit: ik bedoelde natuurlijk “Liever z-zij als ik”.