Omega "Speedy tuesday" Limited Edition (Panda Radial)

Lol, 10k. Wat een mafketel.
Maar goed, als eerste op Chrono24 (hoewel zonder eigen foto’s) is er vast wel een oligarch of Saudische prins die het ervoor gaat neerleggen.

Ik begin nu toch wel heel nieuwsgierig te worden hoor, die gozer op omegaforums heeft hem uiteindelijk gewoon in de doos laten zitten volgens mij

Kansloos dit… Wat handeldrijven is prima, maar dit is een beetje van het zelfde niveau als die lui die concertkaarten opkopen van populaire concerten om ze vervolgens enkele dagen voor het concert voor het dubbele op marktplaats te zetten…

3 likes

Denemarken heeft vaker de eer, samen met de USA en Australië… In ieder geval krijgt NL als laatste geleverd, correct me if I’m wrong!

3 likes

Zolang het kan en mag, laten gaan. Zit ook een risico factor aan. Soms win je, soms verlies je. (Dan heb ik het over de horloge’s) Als ondernemer wil je, je klanten zo een divers mogelijk aanbod bieden.

Ik heb er persoonlijk geen groot probleem mee maar het geeft wel aan dat de term liefhebber vaak wordt misbruikt. Liefhebbers van geld maar niet van horloges … natuurlijk komt het argument van vraag en aanbod dan weer om de hoek. …
Zo wordt de horlogerij “wat een gek er voor geeft” als dat al niet altijd al zo is geweest.
Voor de echte liefhebbers hier die er een hebben weten te bemachtigen: mooi stuk voor de collectie en een goede investering. Voor de andere liefhebbers hier een voorstel: verkoop hier 10% korting op de gemiddelde chrono24. Alleen voor het community gevoel dan he :wink:

Voor het community gevoel reken ik toch minimaal op 10% van listprijs
Liefhebbers toch
:grin:

Het blijft een leuke discussie.

Geld verdienen is geen misdaad. Ik vind het een mooie manier om de hobby ook te kunnen blijven bekostigen.
Zo doe ik dat met auto’s ook. De hobby auto is er altijd een die ik voor een goede prijs scoor, stop er 2/3000 euro in om hem helemaal naar mijn zin te maken. (perfect origineel, nieuw onderstel, grote beurt etc etc) Na een jaartje rijden speel ik altijd minimaal kiet met al mijn kosten. Ik rij daardoor de leukste auto’s & het kost nog niks ook. Met horloges is dat toch mooi? Je moet er een neusje voor hebben (en geld, ook niet onbelangrijk) om de winst pakkers er af en toe tussen uit te scoren. De hogere prijzen dat doet de markt. Daardoor blijft de hobby leuk omdat het niet altijd geld kost.

Ik heb nu zelf een Tag Heuer MV33 gekocht. (komt in september) Mocht hij me niet bevallen gaat hij gewoon gelijk marktplaats op. Handel? Misschien. Ik zie het als een manier om sneller bij de Grails te komen. Ik ben het wel met je eens dat een Horloge Forum prijs netjes is. (Behalve als de koper daarna gelijk die 10% op marktplaats pakt omdat het kan. Wie is er dan gek? :wink: )

3 likes

fratellowatches: Well, it isnt sorted per country. People in several countries have been contacted last week that their watch is coming.

1 like

Even een grote pluim voor @bauhaus hier.

Wat een prachtig gebaar. :ok_hand:

9 likes

Even wat olie erop… Maar ik hoop dat de geldwolven hier meelezen :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Jazeker.
Weten de harteloze onder ons dat ze hem voor 7500,- moeten aanprijzen om de goedkoopste te zijn op HF.
Bedankt!

1 like

Haha, aangesproken blijkbaar?

Ik zie wel waarvoor je hem aan gaat bieden…

Das toch netjes, 25% korting tov chrono24.
Ze moeten je dankbaar zijn straks! :wink:

Hoho, ik ga hem gewoon dragen.
Denk ik…

1 like

Ja, een week of 4!
:wink:

1 like

Ik denk minder…,

Nog nooit een Speedy gehad dus ik heb geen idee. Geen datum en 42mm doet twijfelen. maar vind het wel een leuk horloge.

Het is dit, of de SD uit de stickers halen… :sunglasses:

Oeh wat is ie mooi zo! Misschien toch maar eens kijken of ik er nog/ ook een kan bemachtigen, heb ik m’n setje “mooiste speedmasters” compleet :grin:

10 likes