Omega "Speedy tuesday" Limited Edition (Panda Radial)

Mmm, en verwijderd. Streng zijn ze daar :smirk:

Misschien moet ik daar wachten tot 'ie fysiek in bezit is

3 likes

Hij was getipt op Omegaforums dus wellicht komen ze je hier wel een berichtje sturen

1 like

Hier nog een uitgebreide preview over de Speedy Tuesday.

patek philippe, worldtime fuckers for world domination

:joy:

2 likes

vanaf 2:36
… There was a famous blog, ehh, … famous blog… :thinking:
What was the blog called? …
:joy:

de eerste Speedy Tuesdays zijn uitgeleverd zag ik op Facebook. Is er al iemand in Nederland/Belgie de gelukkige? Of iemand die al een mail heeft ontvangen met de verwachte datum?

sowieso: Hoeveel zijn er met de eerste batch uitgeleverd?

Vrijdag telefoon gehad van Omega Belgie over de uitlevering van mijn Speedy Tuesday.
Nederland en Belgie zaten alvast niet in de eerste batch, volgens de man die ik aan de lijn had zou het voor Juli zijn.

NO BRACELET :joy:

2 likes

Genau, Ronald. Ik wilde dat ook nog zeggen, maar ervan af gezien doordat men denkt dat ik jaloers ben of dat ik het horloge niet kan betalen. :upside_down:

Hij vat het wel goed samen : Deze speedy is toch wel cool , maar zelf kopen , neeh.
Vervolgens denk ik :
Voor 5,5K koop je 2 hele leuke jong gebruikte speedy’s , waar nog een bracelet aan hangt ook :slight_smile:

Word nog lastig zoeken denk ik. Zie regelmatig speedys staan op oa marktplaats die voor hogere bedragen snel verdwenen zijn. Nu ook weer; midden jaren '90 zonder papieren of bracelet. Vraagprijs boven de 3k…

Je haalt ze voor 3k nieuw uit Monaco (geen belasting)

3 likes

Voor niet heel meer haal je ze volgens mij ook wel bij de grijze handel.

1 like

Inderdaad, ik heb een fout in mn berekening gemaakt.

2 likes

Bedankt voor de tip! Tzt toch maar eens watbeter zoeken…

krijg je huursubsidie?

1 like

Het bieden is begonnen. Ben benieuwd waar dit eindigt. Op dit moment al 7300 pond voor een van deze twee.

Die Speedy thuesday kopers worden rijk!! :money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face:

Daar kan geen spaarrente tegen op :wink:

Je zal er maar 20 gekocht hebben… :slight_smile:

2 likes