Omega "Speedy tuesday" Limited Edition (Panda Radial)

Ja…en nu antwoord op de vraag of jij jouw hypotheekrente aftrekt of niet…

5 likes

Mooi dit, AzG is dus 21k rijker en als hij 52% belastingaftrek heeft kost het hem dus netto een paar tientjes per jaar.

Ik zeg: geniaal!!!

2 likes

Perfecte constructie toch? Wat maakt het uit of het 100% door hem wordt betaald, of door de overheid? Gaat er om dat het geld bij het goede doel belandt, linksom of rechtsom.

Ik vind het een top idee.

4 likes

Geweldig gebaar :thumbsup: :thumbsup:

1 like

Berekening klopte niet helaas :wink:

Die 25% extra aftrek geldt niet…

Het kost mij maximaal circa 3.500,- netto netto als ik het goed bereken

1 like

Wordt lastig als huurder. Of mag dat tegenwoordig ook?
:joy:

Vraag maar aan je tante.

11 likes

:joy::joy::joy:

Daar zou je dan weer een Speedy mee kunnen gekocht hebben :thinking:

Even serieus: top gebaar! Zo zouden er meer mogen zijn :slight_smile:

1 like

Je bent nog niet van ons af :wink:

Nooit een koophuis gehad ook?

1 like

Absoluut.
Het salaris van al die directeuren ( van arsen zonder grenzen ) moet ergens vandaan komen :slight_smile:
https://goededoelennederland.nl/system/files/public/Directiebeloning/2015/Directiebeloning%20Artsen%20zonder%20Grenzen%202015%20GDN.pdf

1 like

Dan blijft het nog steeds een geweldig idee en topgebaar!

1 like

:astonished:

1 like

Ik had dezelfde gedachte als jou, David. Sterker nog, ik heb ook gegoogeld en moet zeggen dat een salaris van 110K voor de hoogste in rang van een organisatie als AzG me meevalt. Daarom heb ik ook nagelaten in die zin te reageren. Als je kijkt dat sommige directeuren in de zorg (bijna) het dubbele beuren…

Grt. Marco

1 like

Aan een goed doel geven is altijd +1!
En volgens mij snappen een paar hier niet hoe belasting betalen werkt. Als je iets kunt aftrekken van de belasting betaald niemand anders eraan mee hoor, de beste man betaald alleen zelf minder belasting.

Die advertentie op chrono24 voor de ST is er al weer af hoor…denk dat de volgende boven de 10k gaat…kan ik ze nog kopen bij die 20 stuks handelaar hier voor +40% :wink:

1 like

@emveezet
Ja, het valt idd mee. Er zijn stichtingen waarbij de directeur veel meer krijgt.
Nu ben ik wel zo commercieel om te begrijpen dat wanneer een directeur door zijn aanstelling gigantische bedragen binnen kan halen voor een organisatie. Het salaris peanuts is.

2 likes

Jouw laatste opmerking begrijp ik volledig. Ik heb jaren in een commerciële organisatie gewerkt waar ik nr. 2 op de loonlijst was (direct onder de DGA) terwijl ik (bewust, eigen keuze) niet ik het MT zat. Het mooie was dat geen enkele collega dat wist (behalve het hoofd administratie, MT lid, die er eens een opmerking over heeft gemaakt).

Reden hiervoor was inderdaad dat ik dusdanig veel geld binnen harkte voor dit bedrijf, door specifieke kennis en kunde, dat de DGA dit salaris wilde betalen. Echter, een commercieel bedrijf is iets anders dan een organisatie als AzG.

Grt. Marco

Fijn dat je dit een wilde delen…:joy:

3 likes

Het is als antwoord op de laatste opmerking van David bedoelt waarin ik toelicht zijn denkwijze te kunnen volgen.

Het kan ook andersom hoor: mijn huidige salaris ligt net boven het wettelijk minimumniveau dus mocht je denken dat ik even stoer wilde doen is dat nu de kop ingedrukt.

Grt. Marco

De Oosterburen doen vanaf nu ook mee :wink:
https://uhrforum.de/omega-speedytuesday-profit-x-3-go-to-charity-guaranteed-t313188

2 likes