Omega "Speedy tuesday" Limited Edition (Panda Radial)

Mooi

12 likes

Dus de eerste zijn ook hier geleverd?

Prachtig zeg!

Ja, maar enkel aan @ryan en mij, en allebei nummer 13 :+1:

5 likes

Nummer 13/2012 is van Robert-Jan Broer van Fratello Watches.

Very nice ;-), is deze vanaf nu een poor manā€™s speedy dan? :wink:

2 likes

Ik vind hem maar matig op de fotoā€™s overkomen. De finish van de wijzers ziet er enigszins goedkoop uit. De belettering op de subdials lijkt ook een haast gevalletje te zijn. En ja ik heb even naar kritiekpuntjes gezocht, maar ze hebben het me daarin ook niet echt moeilijk gemaakt.

Iemand trouwens als opgevallen dat de 10 op de meest rechter subdial op zā€™n kop staat, of is dit een uiterst doordachte designkeuze?

1 like

:joy::laughing::joy_cat:

We zullen nog even moeten afwachten denk ik:

Toch moet ik wel zeggen dat deze limited bovengemiddeld leeft onder fans. Bijna iedereen is erg enthousiast, er is een speciale Facebook groep die snel groeit, specifieke hashtags worden veel gebruiktā€¦ Ik denk dat het wel goed zit.

Idd. Dan staat de 40 op de linker subdial ook niet goedā€¦ :joy:

1 like

goh, wat slordig!

:slight_smile:

1 like

Doordacht weet ik niet, maar wel een bewuste keuze:

2 likes

zal wel aan mij liggen, maar zijn er nu 3 x een nummer 13/2012 uitgegeven dan?
of begrijp ik iets nietā€¦

Dit is een SpeedyMonday exemplaar! :wink:

5 likes

je begrijpt het niet. Wat ik wel snap.

Gisteren was er een event van Omega voor de Speedy Tuesday gelukkigen. (Helaas kon ik er zelf niet bij zijn). Daar hebben de mannen de Speedy Tuesday van Robert-Jan even mogen omdoen, om hem te ervaren.

haha

Gisteren was het Wednesday, geen Tuesday toch?

2 likes

haha ik dacht precies hetzelfde, handig gepland :joy:

een Speedy Tuesday evenement op woensdag is een beetje zoiets als de Libelle Zomerweken in november.

6 likes

Ik heb er niets van vernomen (nu ben ik niet bepaald bekend binnen omega, behalve een reservering zullen we maar zeggen :wink: ) Hoe wist jij hiervan, ben je gemaild oid?