Omega "Speedy tuesday" Limited Edition (Panda Radial)

via Facebook, er is een aparte groep ‘speedy tuesday’…

Was geen Speedy Tuesday evenement :wink: Kleinschalig Fratello/Omega event met presentatie van noviteiten en een lekker etentje.

2 likes

ow, dan had ik het verkeerd begrepen, maar had ook een uitnodiging ontvangen, kon helaas niet. Wel erg leuk dat dit werd georganiseerd!

Is er nog iets meer duidelijkheid gekomen wanneer jij je ST mag ontvangen?

aah, op die manier. Ik zit ook in die groep maar ook geen uitnodiging gehad. Nu had ik ook niet gekund dus er is geen man overboord maar stiekem alvast meekijken is toch wel leuk :stuck_out_tongue:

Niet duidelijk. Het uitleveren is begonnen dus nog eventjes geduld.

je vraagt het onmogelijke :slight_smile:

Voor de liefhebber hierbij nog wat foto’s van het eerder genoemde Omega event

9 likes

Of de Oktoberfeste in september.

Er staan er wel meer verkeerd.

@Teunan87 daar vind jij vast iets van als designert. Is hier een goede verklaring voor of is het per ongeluk inconsistent?

2 likes

Oef, dat is wel echt jammer. Goed gezien, was me niet opgevallen. Misschien gedaan om replica fabrikanten op het verkeerde been te zetten?

1 like

Fijn toch? Maakt e.e.a. een stuk eenvoudiger.

Idd, wishlist weer wat korter, stel je voor dat je hier 12,5k voor neertelt en dan thuis goed kijkt en dit ziet

:joy::joy:

9 likes

Heritage

6 likes

Tsja, daar kan je over discussiëren wat ik nu ga zeggen, maar met de cijfers goedgedraaid was het wat mij betreft nog steeds heritage. Verbeteren mag toch…

Apple schijnt de iPhone 8 uit te rusten met een functie die er voor zorgt dat je ontvangst heel slecht wordt als je hem in je hand hebt, tegen je oor aan. Ook heritage. :sunglasses:

8 likes

Klinkt meer als iritage

10 likes

En ik maar denken dat ik grof geschapen ben.

Ow nee, lange oren waarschijnlijk

14 likes

Whahaha ik rol van de sofa hier :joy:

3 likes

Heb jij een sofa. ?

2 likes

= autocorrectie. Moet Stowa zijn
:blush:

3 likes