Omega "Speedy tuesday" Limited Edition (Panda Radial)

Bam!
:money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face:

Dit is toch zoā€™n makkelijk schoon te maken bank??

Oja die 10 op zā€™n kop dat is wel een afgang!! :blush: Vooral nu je het vertelt hebt.

Nu de eerste exemplaren zijn uitgeleverd begint het wachten lastig te worden!!

1 like

Heb jij er ook een gereserveerd dan? Ben wel benieuwd hoeveel van die 2012 stuks in handen van forumleden komen?

2 likes

ergens tussen de 8 en 30? Niet elk forumlid is natuurlijk even actiefā€¦

Ja, heb ik gereserveerd

Hmmmz, ik kreeg een berichtje dat de door mij gekozen dealer geen AD mee zou zijn en of ik even een andere zou willen kiezen. Geen probleem maar mijn aanname dat het daarmee ook een levering op korte termijn zou worden was niet juist :frowning: Moet nog eventjes geduld hebben lijkt het

Begin het wachten ook aardig beu te raken. Daar komt bij dat de zomervakantie ook voor de deur staatā€¦ Kan voor nog meer vertraging zorgen.

Maar goed, :crossed_fingers: crossed

1 like

Maar wel bijna elke dag mail van omega over andere introducties, very irritatingā€¦

Ik hoop vooral heeeeeel erg dat ik hem voor eind september heb. Anders zou het wel eens heel erg lastig kunnen worden voor mij om het horloge in bezit te kunnen krijgen, in verband met een backpackreis van aanzienlijke duur :scream:

Pik ik hem wel op voor je Jeroen, draag ik hem vast in. :wink:

3 likes

Haha, even tripje Londen, maar goed, dat is ook leuk toch?

1 like

De email nieuwsbrief staat los van de mail waarin staat dat je em op kunt komen halen. Kunt dus voor zover ik weet gewoon afmelden.

Weet ik. Blijft interessant, maar steeds als je afzender Omega ziet hope rises:grin:

2 likes

Vandaag mail ontvangen, levering gaat nog een paar maandjes duren !

ik ook. Balen!!! Mag blij zijn als ik hem in september hebā€¦ :frowning: :frowning:

Dear Speedy Tuesday Fan,

As you may have heard, Speedy Tuesdays are now being delivered.
Deliveries will be made throughout September.
The watches are being produced in small batches and in a random order so it is difficult for us to know when exactly your watch will be available.

In order to inform you ahead of time, we will be sending you an email as soon as your Speedy is leaving OMEGA. Taking into account shipping time it should give you a 2 to 3 weeks timeframe before you will be contacted to come and pick it up.

Once the watch has reached its final destination, you will be contacted by our local teams to come and collect it.
We remain at your disposal should you have any questions.

Best regards,

Arthur Hery
OMEGA International Sales Department
Ī© OMEGA SA
speedytuesday@omega.ch

ook gehad jaā€¦

Waarom zou je eigelijk random batches produceren?

Serialized batches bestaan btw niet :wink:

Als het zo allemaal moet dan hoef ik um niet meer, wat een gedoeā€¦