Omega "Speedy tuesday" Limited Edition (Panda Radial)

:joy:

1 like

Zou ik dit nu moeten zien als een kans vegroter om er als nog een te bemachtigen. Dit tegen een ā€œredelijkā€ bedrag.

Mijn kans om via de wachtlijst te kopen heb ik al opgegeven.

Zou leuk zijn als ze deze mensen ook informeerde over de positie op de lijst. It technisch niet moeilijk. Maar waarschijnlijk kosten/baten niet interessant genoeg.

Hoe minder er uitgegeven worden. Des te kleiner de kans dat jij er een voor een redelijk bedrag kan kopen.

Nou, die uitgifte gaat echt wel door hoor.
Alleen zal de gekte van doorverkopen misschien iets geluwd zijn door het aanbod van mensen die hem eerder hadden.
Blijft allemaal uiterst speculatief uiteraard.

Spijker op zā€™n kop. Over een paar maanden wellicht nog premium, maar als ze allemaal zijn uitgeleverd is de grootste hype wel over.

1 like

PreciĆ©s dat! Geweldigā€‹:ok_hand::+1::clap:

Ik denk ook dat op de reservelijst staan kansloos is ook al sta je bovenaan. Je staat namelijk op de reservelijst bij Omega zelf en ze komen er pas achter dat iemand op de echte lijst een no-show is als het horloge al uitgeleverd is aan de dealer (want bij hem reken je af). Als die dealer vervolgens besluit het horloge niet terug te sturen naar Omega kan hij deze zelf verkopen aan de grijze handel met winst of aan een vaste klant.

Verder lopen die Omega jongens nu gewoon die hype nog verder op te stuwen door de levering te knijpen. Dingen liggen gewoon op de plank klaar denk ik. Gevolg is dat de marktprijs op basis van die paar uitgeleverde klokjes door het dak gaat. Als ze zo rond 2020 allemaal uitgeleverd zijn gaat die prijs echt wel weer zakken.

2 likes

Dat is toch sympathiek van ze:

5 likes

Hahah,
Ik wilde net dezelfde mail postenā€¦

Ben benieuwd wanneer die op de mat valt!

1 like

Hier ook de email ontvangen. Dacht eerst met iets anders blij gemaakt te worden. Maar neeā€¦helaas pindakaas.

1 like

Ik heb die email ook gehad. Ik geloof er geen reet van. Volgens mij gaat het gewoon zoals ik hierboven schreef.

1 like

Het ging me niet om het wachtlijst-deel van de mail, dat horloge komt heus wel, vroeg of laat. Maar ik vind het wel supersympathiek dat ze iedereen dat magazine (het is namelijk best een flink pak papier) voor niks toesturen.

1 like

Bizar dat de Omega Sales department zegt niet te weten welke nummers er in welke batches worden gemaakt en wanneer deze klaar zijn. Hoeveel horloges ging het ook al weer om?

2012

Ik denk dat ze dat prima weten. Alleen dat ze dat niet willen zeggen, zodat er nog iets van een ā€˜at randomā€™ beleving in zit voor de wachtenden.
Of zouden ze bij elk afgemonteerd horloge geblinddoekt een genummerde caseback uit een grote grabbelton vissen? :wink:

1 like

Ik denk dat ze het ook prima weten, en anders zouden ze er een zaak van moeten maken om het te weten te komen. Ze geven aan dat dat moeilijk is voor zeā€¦

Vreemde communicatie.

Edit-het is ook de eerste keer voor ze, dat ze zelf direct verkopen, toch? Wel leuk dan dat ze nu zelf alle communicatie rondom de uitlevering mogen doen :yum:

2 likes

Dit soort mensen. Je krijgt gratis een magazine en gooit hem meteen op de baai voor 3x de hoofdprijs. Sneue rukker ben je dan zeg. :thumbsdown:

2 likes

Heel sneu inderdaadā€¦ :thumbsdown:

Hij die zonder zonden is, flowert,ā€¦:stuck_out_tongue_winking_eye:

Misschien gewoon al uit of totaal geen interesse in tijdschriften.

3 likes

Vandaar de naam Radial dus,ā€¦

1 like