Omega "Speedy tuesday" Limited Edition (Panda Radial)

Je hebt gelijk en de verkoper waarschijnlijk ook. Maar bij 45 euro spat de hebzucht er wel vanaf en dat irriteert me een beetje.

1 like

Tsja, nu geeft een gek het geld er misschien nog voor,… over een tijdje zal het wel minder opbrengen lijkt me. Of komt het hier wel op het forum voor liefhebbers “gratis af te halen”.

Ik heb die mail niet ontvangen, nog meer mensen waar dit het geval is?

Ik ook niet.

Misschien weet Big Brother dat ik 'm al heb doorverkocht :wink:?

Ik krijg iig een mooi magazine :slight_smile:

Maar moet toegeven dat ik ook even hoopte dat er een plekje was vrij gekomen

Klopt. Meerdere mensen hebben de mail niet ontvangen. Dat komt omdat zij de Speedy een dezer dagen op kunnen halen. De andere moeten nog een aantal maanden wachten en krijgen een magazine als zoethoudertje. :wink:

2 likes

@vierport , neem je wel een steekwagentje mee dan , om die 20 dozen op te stapelen :smile:

1 like

Bij een bestelling van deze grootte komen ze het netjes afleveren :wink:

3 likes

Kijk , daar gaan ze , netjes in 2 grote kratten.

1 like

Help me eens, in de mail staat dat ze me in papieren versie van het magazine mailen??

Weet niet meer of ik destijds mijn adres heb doorgegeven, maar vooralsnog ligt er ook geen magazine in de brievenbus.

Zie ik nu iets heel erg over het hoofd of lig ik achter op technologisch vlak?

Ik denk wel dat je een 3D printer nodig hebt.

1 like

3 likes

Ik kreeg net een sms met daarin een foto van een envelop met Omega als afzender :smiley: Ik vermoed dezelfde inhoud!

Check!

volgens mij heeft Omega mijn adres ook niet, maar heb dan ook geen mail van ze ontvangen :frowning:

Wellicht dat ze alleen van de mensen waarvan ze een adres hebben, deze mail hebben gestuurd?

Ik dacht dat ze mijn adres ook niet hadden, ik kan me namelijk niet herinneren dat ik dat heb opgegeven. Blijkt toch echt aan mij te liggen want het boekje ligt op de mat :slight_smile: Misschien is dit bij jou ook het geval?

Hier ook het magazine ontvangen. Ziet er serieus goed uit wat betreft foto’s en informatie etc. In de begeleidende brief laten ze de deur overigens nog op een kiertje staan…

Ow, vind hem nu zo maar in de bus, dus Omega heeft mijn adres dus zeker wel :slight_smile:

Ik heb er echter een ander briefje bij zitten. Zou de mijne dus sneller uitgeleverd worden? :slight_smile:

Dat is, denk ik, het verschil tussen wel/niet op de wachtlijst.

1 like

Jup, jij bent zowiezo één van de gelukkigen!
Hier is 'ie dus ook binnen, en wat een tof magazine is het! Echt heel leuk, bordevol info!