Omega "Speedy tuesday" Limited Edition (Panda Radial)

dus naast de 2012 “gelukkigen” is het ook verstuurd naar de ik dacht ruim 7000 man op de wachtlijst? Damn, dat is netjes van Omega!

Inderdaad een erg tof magazine, alle lof voor Robert-Jan en zijn team van Fratellowatches!

2 likes

Dit is inderdaad netjes van Omega, maar het is ook een direct marketing natte droom voor Omega van heb ik jou daar. 7.000 potentiële omega kopers die zelf hun adresgegevens hebben ingevuld voor je. Dan moet je niet met een lullig foldertje aankomen. Denk dat van die wachtlijst er nog een flink aantal een andere Speedy kopen…

2 likes

Wie op dit forum heeft eigenlijk deze stunning Speedmaster besteld?? :open_mouth:

1 like

Moi. Maar nog steeds wachtende :upside_down_face: Straks maar eens kijken of er wel leesvoer in de brievenbus ligt!

1 like

Mooie Speedmaster hoor soww

Lijkt me een classic in the making

moi aussi

1 like

Ja en volgens mij @vierport ook dus dat zijn er al drie, op dit forum, van de totaal 2012 stuks …

Impressive

En de mijne is doorverkocht aan Mr. Unknown :thinking::sunglasses:

2 likes

Hier nog een. Nog geen idee of ie gaat “overleven” in competitie met daytona…

1 like

Dus zijn (waren) er al vijf … whoww :clap:

Staan al voor meer dan acht ruggen op Chrono24

Hier nog eentje :wink: Vrees alleen dat ik hem niet zal hebben voor mijn reis, dus pas halverwege volgend jaar om de pols, als ik tegen die tijd niet wat anders wil :joy:

Ik ben ook wachtende, al twijfel ik nog of ik hem hou.

Tussenstand;

Zeven

En inderdaad wat leesvoer bij de post. Doen ze goed!

Wat vinden jullie eigenlijk van de leren band?

Ik vind de kast en wijzerplaat zeer fraai, echt top.
Maar die band (kleur, structuur) vind ik matig.

Jullie mening?

Hier ook een met het boek op de deurmat en nog wachtende op een goed nieuws bericht.

…durf het bijna niet te zeggen maar als iemand er toch vanaf ziet of niet tevreden is…

1 like

Band schijnt echt ruk te zijn. Te dun. Weinig kwaliteit.

Ben benieuwd naar de combi met een 1171 stalen band.

1 like

Eens. De nato vind ik ook niet passend. B&S heeft wel mooie banden vind ik!

1 like

Inderdaad een 1171 of iets dergelijks, maar een goed stuk leer (waarbij vorm belangrijker is dan de kleur, want met die zwarte-witte dial kan hij alle kleuren hebben) lijkt me ook een leuke zoektocht.

1 like