Omega "Speedy tuesday" Limited Edition (Panda Radial)

Nou dat is lekker dan.

Betaal je godsvermogen voor dit prachtige horloge, zit er een tweederangs lederen band aan :thumbsdown:

Ik denk niet dat het een tweederangs band is, maar mooi vind ik hem niet. Hoewel ik hem nog niet in het echt heb gezien.

Zijn er trouwens überhaupt al gevallen bekend van ST’s die in Nederland zijn geleverd? Op die van Robert-Jan zelf na dan?

Je ziet ze namelijk overal ter wereld opduiken op de diverse websites, maar in Nederland heb ik nog niets gezien.

1 like

Zag er twee staan op Chrono24 naar volgens mij niet in Nederland inderdaad

Volgens mij alleen nog maar bij omega boutiques geleverd, en die is er niet in Nederland…

Zijn al meerdere geleverd in NL. Ken al vier mensen met een ST

En? Hoe is ie in het echt?

Super!

12 likes

Prachtig.
De lume is ook top heh, zag ik op foto’s

Maar dit is de beroemde nummer 13 toch? Niet jouw eigen exemplaar.

Klopt, ik heb hem nog niet. Zoals ik zei, ik weet ook niet of dat nog zal komen voor mijn reis, wat zou betekenen dat ik hem pas halverwege 2018 heb. Maar goed, het is wat het is.

Lume is inderdaad top. Op deze foto zie je dat al, en de kamer was helemaal verlicht.

3 likes

Ik heb interesse in de Omega die u aanbied, wilt u mij een bericht sturen? 0650879078

Je bent je adres en sofi-nummer vergeten , zou ik ook even vermelden hier op dit mooie openbaar forum.
:unamused:

3 likes

Maat, zoiets moet je doorgeven via een email aan het betreffende forumlid.

Klik op zijn “forum naam” en dan naar “bericht”. Dan kun je iemand een Persoonlijk Bericht (PB) sturen.

2 likes

Vandaag terug van vakantie. Speedy Tuesday magazine op de mat. Keurig.

Ik sta op de wachtlijst, zoals zovelen. Zal ik wel eeuwig op blijven staan…:confused:

Dat klopt niet… heb de mail niet ontvangen, maar gisteren wel het magazin. Maar zicht op mijn horloge heb ik nog niet helaas…

1 like

:joy: :joy: :joy:

Volgens mij lukt dat niet, als je vier uur lid bent.
Hij kan beter @Y1984 in zijn reactie zetten toch ?

Ach ja, langer de tijd om te sparen :innocent:

Nog maar vier uur lid??

Oke.

Nu inmiddels zes uur. :wink: