Omega "Speedy tuesday" Limited Edition (Panda Radial)

3 likes

Duurt wel lang hoor.
Heb nog geen mail ontvangen overigens.

Ik wacht nog wel effeā€¦

Denk dat je de eerste bent! Welk nummer heb je?

855

Het was qua productie niet op volgorde van serienummer. (al blijf ik dat ongeloofwaardig vinden)

lucky you!!!

Over mijn nummer 16xx nog geen nieuwsā€¦

ā€¦ er moet een volgorde zijn. Ik kan me niet voorstellen dat er gewoon een case en deksel uit een bak gegraaid wordt om te assembleren, af te werken en op te sturenā€¦

Leuk ook dat ze zeggen: ā€œ(ā€¦) when the watch wil physically arriveā€. Want in spirituele zin is 'ie er al of zo?

2 likes

Daar heeft de marketing afdeling van Omega zeer goed over nagedacht. Wij (althans jullie helaas) kopers, zijn mentally al heel lang bezig met de STā€™s!

Ja, zo lang dat er ik al behoorlijk klaar mee benā€¦

Gewoon doorschuiven naar mij :wink:

Bieden magā€¦ :joy:

1 like

Heb een beetje hetzelfde. En nu is het zelfs zo dat ik hem voor mijn reis niet meer zal kunnen ophalen, dus ik mag wachten tot mei 2018. Bugger.

Rolex gaat minder produceren om de prijs van de sportmodellen verder op te drijven, Omega doet er jaren over om een klokje in elkaar te knutselen waarvan de onderdelen al lang klaar liggenā€¦

En ondertussen produceren ze wel een miljoen horloges per jaar of zoā€¦ triest.

Dito that, en bieden mag altijd :joy:. Maar ik ga um toch eerst zelf zien, you never know :grin:

1 like

Misschien had de marketing afdeling beter iemand erbij kunnen halen die Engels kan want die zin loopt voor geen meterā€¦ā€œgetting in touch with you in the to arrangeā€

En met ā€œvery soonā€ kun je ook nog alle kanten op.

Ja, ik weet dat ik een beetje zuur ben in dit topic, maar dat mag als je op de wachtlijst staat :wink:

1 like

je bent gewoon aan het stoken, in de hoop dat je een ST kan overnemen :wink:

1 like

Je hebt volledig gelijk betreft het gebrekkig Engels, heel apart idd.
En ik deel je gevoel, sta ook op de wachtlijstā€¦ :smirk:

Overigens, volgens Ace hebben ze er al diverse uitgeleverd. Ben toch benieuwd naar wie die allemaal zijn gegaanā€¦

2 likes