Omega "Speedy tuesday" Limited Edition (Panda Radial)

Laatste ging voor 6150 GBP.

1 like

Hoezo is dat vreemd? Dik 10% bovenop de list vind ik minder vreemd dan 10k voor een speedmaster maar het kan ook aan mij liggen :stuck_out_tongue:.

Ik denk dat sommige (nieuwe) leden bij L.E’s en vintage er van uit gaan dat t beter rendeert dan bitcoins. :wink:

En dat is dan helaas niet waar als je je bitcoins al een tijdje had…

Ik was even abuis. Dat is alsnog 2000 GBP boven list.

Wat kost ie nou eigenlijk in euro’s? 5300 toch?

List wel ja :joy:

€5400

Ben ook nog steeds aan het zoeken. Hoger dan 6500 euro ga ik niet. Wat een gedoe…was ik maar op tijd geweest :weary:

Dat is de prijs die ze tegenwoordig communiceren inderdaad. Eerst (zie post no.7 in dit topic) was het nog €5.300,-.

Ik zou er niet over gaan zeuren bij Omega, maar lichtelijk apart is het wel.

Een beetje gaat daar natuurlijk over zeuren… :wink:

Zal het in gedachten houden!

en nog te laat leveren, en dan de prijs ook nog omhoog gooien? Moet niet gekker worden!

2 likes

Extra manuren he, berekenen ze zo door aan de consument :grin:

als die manuren nou zouden resulteren in het op tijd leveren en vooral een kwalitatief goed horloge afleveren…

Ik maak me nl wel zorgen over de kwaliteit. Volg op Facebook de #speedytuesday-groep en heb daarin al heel wat ‘slechte’ exemplaren gezien. Gisteren een horloge waarvan de wijzerplaat duidelijk niet klopte (ipv 25 op subdial stond er 2E). Vraag me dan wel af hoe goed de kwaliteitscontrole is.

Iemand heeft het aantal ST’s waar wat mee is bij gehouden, teller staat nu op 30. Er vanuit gaande dat er een stuk of 600 zijn uitgeleverd is dat minimaal 5% (niet iedereen zit in de Facebook-groep of wellicht even kritisch).

Dat baart me wel zorgen over de kwaliteit van mijn horloge die nog moet worden geleverd.

“The summer of 2017”. Dat is dus vandaag, morgen is het herfst. Spannend!

Koop je hem toch niet. Wat een gezeik over de QC de hele tijd. Omega lost het gewoon op als er een fout is.

Al dat gejank over dat dit echt niet kan voor dat bedrag etc. Welk bedrijf maakt nou 0 fouten? Hoe reeel is het om een fouttolerantie van 0% te eisen? Alsof mensen zelf 100% foutloos werken. Nondeknetter. Soms zit het mee, soms zit het tegen.

3 likes

Heb het mailtje nog teruggelezen. Ze beloven niet de levering maar dat een vertegenwoordiger van Omega contact met je opneemt in de summer of 2017 :wink:

fouten maken is niet erg, maar een QC-afdeling is er juist om die fouten eruit te halen. In ieder geval de grote fouten die iedereen ziet.

Anders kan je je QC-afdeling net zo goed opdoeken lijkt me.

1 like

doelde overigens hierop:

1 like