Omega "Speedy tuesday" Limited Edition (Panda Radial)

Ik heb het oude mailtje nog opgezocht. Omega heeft enkel toegezegd dat ze in de zomer contact met je opnemen. Gewoon ff wachten.

Helaas nog steeds geen mail :+

Zou top zijn :slight_smile:

Wat is het advies van insiders als de Speedy tuesday geleverd wordt en als verzamelobject in bezit blijft.
Af laten stempelen op dealer en datum of blanco laten ?

Denk je dat te kunnen kiezen dan?

1 like

Waarom niet, ik krijg toch een faktuur van de dealer, de rest mag ik toch zelf bepalen ?

Datum moet afgestempeld worden ivm garantie.

1 like

Zijn er ook nog mensen die hun ST gewoon gaan dragen straks of worden het alleen maar investeringen, verzamelobjecten of winstpakkers…

2 likes

als ik hem heb (met nadruk op als, want tot nu toe blijft het angstig stil vanuit Omega) dan ga ik hem dragen.

Als er dan iemand langs komt die er 10k voor biedt dan ga ik wellicht nog twijfelen. Maar hij is eigenlijk te mooi om niet te dragen en te mooi op door te verkopen…

3 likes

Nee, dat mag je over het algemeen niet. Je krijgt het horloge met ingevuld garantiekaartje.

Lijkt wel fake zo in dat doosje…:wink:

18 likes

Gaan deze horloges nou echt voor 8,5 a 10K ??? (24chrono)
Voor een Speedy met Lume en wat laffe bandjes erbij in een watchroll??

Daar koop je hele mooie horloges voor!
Maar goed , het zal aan mij liggen denk ik. :thinking:

5 likes

Staat er een op Uhrforum voor 7,5.

1 like

Mooi. Kan mijn wintersport weer van betaald worden.
Bedankt Omega :stuck_out_tongue:

1 like

Eindelijk, hij is onderweg! Ik ben heel benieuwd!

1 like

Denk ook dat het een kwestie is van hoog inzetten en kijken of iemand gek genoeg is om te happen op een dergelijke prijs. Wanneer alles is uitgeleverd is er minder schaarste en zie je vaak meer diversiteit in de aangeboden prijs.

1 like

Lukt dat ook als er 7,5 voor betaald wordt :wink:?

1 like

Ik wacht nog effe…

1 like

In de UK met een beetje geduld en zoeken momenteel rond de GBP 6000,-

Dat lijkt me stug.