Omega "Speedy tuesday" Limited Edition (Panda Radial)

Denk dat ze de productielijnen niet willen onderbreken voor een batch van 2012 stuks en dat ze daarom ergens in een achterafkamertje in elkaar worden gezet als stopklusje ofzo. Als de onderdelen er zijn zou het met een week gemaakt kunnen zijn…

Bij de Swatch Group werken hele slimme jongens. Die weten echt wel wat ze doen. Dit wordt bewust zo gedaan om de exclusiviteit en de hype op te schroeven.

Hele slimme jongens met weinig vrienden dan… :wink:

1 like

Nice piece

“Grote Fans” en Horlogespeculanten :wink:

En ook nog genoeg combinaties van die twee…

De Snoopy was zo’n beetje niet te krijgen, overal uitverkocht. Er waren echter genoeg liefhebbers in Duitsland die er wel gewoon twee hadden. De tweede verkopen voor 10k en je had je eigen klok zo’n beetje gratis.

Geld maakt mensen gek in de kop.

Yip net als dit gedrag bij meerdere Rolex modellen op dit moment

SeaD, SkyD, Daytona, GMT

Als de schaarste bewust wordt gecreëerd is dat op de lange termijn niet goed voor het merk
Voor mij persoonlijk afknapper pur sang

Dit los van de bereidheid om 25+ premium ste betalen voor de modellen
Als echte liefhebber prima, als speculant … tja

Vraag en aanbod is dan het antwoord

Ik blijf horloges leuk vinden maar dit heeft voor mij wel veel invloed op het plezier. Gaat teveel om de centen. (en het lukt me zelf ook niet dat helemaal los te laten)

Hulk jeukt het meest maar daar zou ik nu 2.5k meer voor betalen dan voor m’n eerste…

Preciies mijn gevoel; en gedachte maar blijft moeilijk
Vind de Speedy Tuesday simpelweg niet mooi, net als de Snoopy overigens
Volgende keer wellicht wel gewoon instappen vanuit perspectief van maken van winst

1 like

ik ben tegen violence… :wink:

1 like

corrected

1 like

Net de mail gekregen dat mijn Speedy Tuesday de fabriek heeft verlaten. Wie weet heb ik hem alsnog voor de reis…

6 likes

Spannend. Ik hoop het voor je.

Ik wacht nog effe… :slight_smile:

Same here! Ben benieuwd hoe lang het nu nog gaat duren…

Ik denk dat de Omega Guys in de leer zijn bij Rolex… :joy:

ik doe gezellig met je mee :slight_smile:

1 like

Ik ook. Nondejuu.

1 like

We gaan genoegdoening eisen!!

Gratis stalen band!

4 likes