Omega "Speedy tuesday" Limited Edition (Panda Radial)

Unboxing: no issues found! :grin:

25 likes

en? Houden of verkopen?

Zeg het maar. Luxeprobleem. Een blijft er. Ben er nog niet uitā€¦

14 likes

je hoeft natuurlijk ook niet direct te beslissen :slight_smile:
Maar goed, wel beetje appels met peren vergelijken. De linker kost bijna het drievoudige van de rechterā€¦

Inderdaad appels met peren, maar ik zouā€™t wel weten! Die ST is echt :heart_eyes:

dusā€¦ appel houden of de peer? :joy:

1 like

Teveel overlap nuā€¦ Ik zou die ST lekker ruilen voor, noem eens iets geks, een Polar

:wink:

6 likes

:joy: :joy: :joy:

Is appels met peren vergelijken. Als het kan zou ik ze allebei houden, maar de Speedy sowieso IMHO. Die is limited, meer ā€˜onder de radarā€™ en zou ik sneller dragen :stuck_out_tongue: Mooie afwisseling met je GMT en leuke daily beater. Lemania is ook vele malen goedkoper in onderhoud. Ik zou het een tijdje aankijken en beide exemplaren dragen om tot een def conclusie te komen :wink:

1 like

Die linker natuurlijk :wink:

1 like

Snel de Omega eruit natuurlijk. Lees net dat een van de grootste inkopers in Engeland er al 500 GBP minder voor geeft dan vorige week. Dumpen, speculanten, dumpen dat ding! :wink:

5 likes

Voor dat geld is hij maar eenvoudig verpakt.
Ik had zeker verwacht dat er wel een doos om zou zitten zoals de Speedy Moon.

1 like

Ik zou hem eerst gewoon eens dragen. Als je em beu bent kan ie altijd nog weg en met 7500 springende kopers op de wachtlijst raak je de ST denk ik niet zo moeilijk kwijt.

Chrono24 staat vol met Daytonaā€™s, de Speedmaster Alaska re-editie daarentegenā€¦ Just saying: weg is weg.

Ik vind het alvast beter zo. Watchroll is mooi en de doos neemt toch enkel plaats in.

1 like

Voor de mensen die fotoā€™s bewerken. Je hebt vaak zoā€™n ā€˜invertā€™-optie bij het bewerken. Dan wordt wit <> zwart en andersom. Dat lijkt zo ook bij deze Daytona en ST het geval :slight_smile:

Hoeveel van die 7500 dachten hem allemaal te willen voor de handel? Hoeveel van die kopers willen hem ook nog voor deze hogere prijzen?

Dat is de vraag uiteindelijkā€¦

Dat is speculeren, er zullen er best wat tussenzitten. Minst gunstige scenario: deel het eens door 2 en dan heb je nog steeds 3750 kopers versus 1500 stuks (ervan uitgaande dat ze niet alle 2012 weer op C24 komen :slight_smile: ).

1 like

Alle Amerikanen dus, die bij het wakker worden ontdekten dat ze de boot hadden gemist. :slight_smile:

1 like

Helaas geen tijd om die van mij nog op te halen, dus dat laat ik door iemand anders doen. Dat wordt dus half 2018 ervan genieten. Momenteel nog steeds in mijn hoofd dat ik hem lekker zal gaan dragen, maar tegen die tijd? Wie weetā€¦ Ik kijk er in ieder geval naar uit.

1 like

Vandaag mail ontvangen. Dus ik zeg het nog maar eens: ik wacht nog effe!

2 likes