Omega "Speedy tuesday" Limited Edition (Panda Radial)

Snap ik. Wel 100% officiële Omega onderdelen, maar nog steeds een mod.

Voelt minder aan dan een origineel, maar kost ook beduidend minder …

3 likes

Klopt, ik heb ook Rolex mods gehad. Allemaal origineel. Maar het voelt toch anders.

Maar is voor iedereen anders.

1 like

Worden ze ook echt alleen op dinsdagen uitgeleverd?

Een mod met originele onderdelen, welke anders is dan het origineel, heb ik totaal geen problemen mee.:sunglasses:

Ik vind ze zo beter dan het origineel :slight_smile:
Mistukoshi
Gemini
Hulk
Smurf

5 likes

De Speedmaster Apollo XVII bijvoorbeeld…

Godsamme wat is dat ding lelijk!!

Eens! :confounded:

Wel goed afleesbaar :joy:

Voor de liefhebber. Danny @LocalTime heeft er eentje liggen nu.

http://www.local-time.nl/product/omega-speedmaster-speedytuesday/

1 like

Mooi Ramses!

Voor de liefhebbers, op TZ-UK zijn er drie mensen die hem te koop hebben voor 6600 euro. Nog steeds een mooie winst (waar op TZ de consensus is dat dit “profiteering” is), maar toch een besparing van 1000 euro op de droomprijzen hier op het forum. Mocht je geen TZ account hebben, stuur me een PB.

11 likes

Ik vond het top, ik krijg die winst die ik heb gemaakt op mijn vijf exemplaren echt niet meer opgezopen dit jaar.

Met dank aan @vierport voor de tip. Dat had die jongen goed gezien.

2 likes

Kun je nagaan hoe dat zal zijn met 20 st. straks :joy: Gelukkig weten we allebei dat het niet waar is, aangezien jij nooit meer dan 750 euro zou uitgeven aan een horloge.

8 likes

75 euro

3 likes

Ja, daar is de race to the bottom begonnen. De inkoopprijzen in de handel schijnen ook al aardig te kelderen. Het is bijna spannend om te volgen. :wink:

Terwijl bij de Max verstappen Tag de prijs eerst behoorlijk ‘tegenviel’ tov de 2016 editie, begint die nu juist aardig toe te nemen. De voordeligere zijn ook zo weg. Maar ja, met 533 is dat ook een échte limited… :innocent:

Het probleem voor de verkopers is misschien dat (bijna) niemand de ST heeft gekocht om te dragen. En dan wordt het aanbod te groot om die hoge prijs vol te kunnen houden. Misschien straks wel gewoon tegen Retail te koop?

zag hem ook al op UF voor 7750 euries…

Ik ga die van mij (mocht ie ooooooit komen) lekker zelf dragen. Hij is gewoonweg te mooi om te verkopen danwel in de kluis te leggen…

2 likes

Ik ga hem ook gewoon zelf dr… euh…

1 like

Ik heb nog steeds interesse in een exemplaar om te dragen.

Als iemand hem kwijt wil tegen een kleine meerprijs dan hoor ik het graag.

Volgensmij staat er hier ook één te koop. Al weet ik niet wat je definitie van klein mbt de meerprijs is :stuck_out_tongue:.