Die heb ik even opgeslagen.
Jammer van het sterretje. Ik denk dat je hier dus verder niks mee kan omdat het alleen de recomended prijs is.
klopt. Als er echter al mensen zijn (in de EU) die er gewoon 5300 euro voor hebben betaald in juni/juli, dan zou ik het heel vreemd vinden als ik 100 euro meer af moet tikken!
En volgens mij zijn die mensen er.
Wordt voor 5400 geleverd. Is de prijs die nu op de tag staat. Meen me te herinneren dat ergens āvoorlopige prijsā heeft gestaan, maar heb de mails helaas niet meer allemaal
Heb je de reedition al?!
āDon not forget to take a picture of your Speedy in front of the Boutique facade using the hastag @ā¦ā
En zet er dan gelijk de bestel- en leverdatum bij (laatste is dus niet van Omega)
Ik wacht nog effeā¦
en "I wanted to inform you:
ofwel: ik had jullie willen informerenā¦
Ook niet echt een hele dikke marge! De 8400,- eypo die ik zo her en der zag gaan ze dus niet voor weg
Ik denk dat er maar weinig nieuwe particulieren horloges zo aangeboden worden⦠:*-)
Die prijzen heb ik helaas gemist , tegen de tijd dat deze speedmaster op mijn radar kwam was hij al onbetaalbaar
Ik ga em gewoon dragen, vind em mooi en ben de āhandel praatā een beetje beu. Heb het liever over 1861 uurwerk, vormgeving of andere horlogepraat. Niet meer, niet minder.
Fijne Speedy Tuesday iedereen
jij hebt hem dus ook nog niet Teun? Enig idee hoeveel er nog moeten worden geleverd? Stuk of 500?
Nope, maar ik ga het horloge in Zwitserland bij Omega zelf ophalen. Omdat het een samenwerking was tussen Fratello Watches en Omega.
Ik vang wel diverse signalen op dat het uitleveren sneller gaat dan voorheen. Zou dan ook verwachten dat het een kwestie is van een paar weken.
Geeft niks hoor, ik wacht nog effeā¦
ik ook.
Iets zegt me dat ik volgende week DE mail krijg.