Omega "Speedy tuesday" Limited Edition (Panda Radial)

Lopen jullie mij nu allemaal een beetje in de zeik te nemen? :wink:

2 likes

Ik moet de mijne nog krijgen… volgens mij moet ik geld toeleggen om 'm te verkopen!!

Of gaan dragen, noem maar een dwarsstraat :stuck_out_tongue_winking_eye:.

3 likes

Is niet echt een optie meer geloof ik. Dan vind ik de Moon to Mars leuker om te houden.

2 likes

ben ik de enige hier die hem gewoon zeeeer regelmatig gaat dragen?

1 like

Nee, volgens mij draagt Ramses 'm ook. En Teun waarschijnlijk ook wel.

2 likes

Zeker niet!

1 like

Zo, als ik watchrecon en chrono24 even bekijk is het voor een hoop mensen toch een handelsopbect zeg!

Grappig dat bottom line niemand dat een leuk genoeg ding blijkt te vinden om gewoon te dragen in plaats van te verpatsen nog voor aankomst :joy:
Ik vind het allemaal wel grappig om te volgen vanaf de zijlijn.

3 likes

Ik vind 'm zeker wel leuk maar ik heb een Moon to Mars, een 1957 60th anniversary en in oktober deze. Eentje gaat er maar blijven…

nog wel een vraagje: In het begin werd 5300 euro geroepen als verkoopprijs, maar ik krijg de indruk dat er nu ook al mensen 5400 euro voor de ST neerleggen.

Waarom zou ik meer dan 5300 euro betalen? Dat is toch de afgesproken prijs met Omega?

Van die 100 euro ga ik liever een keer met mijn vrouw uit eten (of koop ik een mooi bandje)

Ik heb even zitten kijken maar volgens mij is er nergens een prijs gecommuniceerd in de mails van Omega. Wat er toen op de website stond weet ik niet meer zeker. Was er geen discussie over 5300/5400 Euro vs Zwiterse valuutatjes…

Aanbod kan ook vraaggestuurd zijn natuurlijk. Je denkt een leuk horloge te kopen maar ziet dat je er plots 2k extra voor kan/kon vangen. Voor dat geld kan je misschien iets nog mooiers nemen. Dat het interessant om te volgen is, is zeker waar :wink:.

1 like

Als je erover nadenkt is Omega eigenlijk de enige ā€˜verliezer’ - dat ze het ding in de eerste plaats aanbieden voor 7.5k hĆ©, blijkbaar hebben genoeg verzamelaars het er toch voor over.

Heeft mij altijd een beetje gestoord dat het ding gewoon niet klopt. Is een race-chronograaf met bakken lume op. Raar. Is geen duiker. De matte kast is ook al gewoon voor het visuele, reflectieproblemen zie ik met een race-chronograaf ook niet direct gebeuren. Kortom, de kans dat ze zoiets jaren geleden hadden ontworpen was nihil, veel te veel function follows form bij deze.

Magoed allemaal wel een IMHO hƩ :slight_smile: en misschien dat het irl wel love at first sight zou zijn.

Van zijn portemonnee wel, al verwacht ik niet dat ze er geld op toeleggen. Voor het imago zal het wat minder zijn als ze een uitvoering voor de fans maken die rond het driedubbele kost van het origineel.

Driedubbele? Een Speedy kost volgens mij 4300 list.

Anno 2017 heeft het horloge wel een heel andere functie gekregen dan dat in 1957 was. In dat licht vind ik het function follows form wel meevallen.

Dit kreeg ik te zien toen ik mailde. Weet alleen niet of je hier rechten aan mag ontlenen, maar begreep dat er al mensen zijn die hem voor die prijs hebben opgehaald.

1 like

Ouch, paar jaar de nieuwprijzen niet bijgehouden…

1 like

Zo’n grote zwarte doos doet wat met de prijs… :wink:

1 like