Omega "Speedy tuesday" Limited Edition (Panda Radial)

25 likes

en geen reactie ontvangen?

Prachtig! :thumbsup:

1 like

Die Speedy op staal is echt veel mooier, dat armoedige leren bandje doet afbreuk aan het horloge!

2 likes

Ja, zo is ie wel te pruimen. In avonduren overdekt weg leggen zodat de lume niet te zien is. :thumbsup:

1 like

Als iemand nog een 1171 band in perfecte staat zoekt, let me know :wink:

1 like

Let’s agree to agree haha :smile:

Vooral mooi dat je ā€œknipogende emoticonā€ naar ze hebt gestuurd :sunglasses:

2 likes

Valt echt heel erg mee.

Eerste foto is genomen onder normaal gebruik. De tweede door er even flink licht op te schijnen.

5 likes

Nog effe checken dan…

3 likes

en de mail waarvan je wist dat die zou komen…

Van: ā€œOMEGA, Speedy Tuesdayā€ Speedytuesday@omega.ch
Datum: 19 oktober 2017 om 15:35:48 CEST
Onderwerp: Speedy Tuesday
Dear Speedy Fan,

As you know at OMEGA we aim to achieve the highest level of quality, which means all watches and especially the Speedy Tuesday are repeatedly and thoroughly checked, both aesthetically and technically, to ensure they are in perfect condition pre-delivery.

We’re very close now to deliver all remaining pieces and ask that you accept our apologies for the delay, mainly due to increased quality controls. Deliveries will be made throughout November.

Thank you

Best regards,

Raynald Aeschlimann
OMEGA President and CEO
Ī© OMEGA SA
speedytuesday@omega.ch

Toch mooi voor de kerst in huis! :expressionless:

1 like

eerst zien, dan geloven!

1 like

Wil 'm net posten.

Ravnald AARSLIKMAN denkt dat wij gek zijn…

Een miljoen klokken per jaar lukt wel, 1900 speedmaster met een andere wijzerplaat duurt ook een jaar. Maar gelukkig krijgen we geen korting, dat maakt een hoop goed.

4 likes

Daarbij zegt hij dus impliciet: De speedy tuesdays die tot nu toe zijn uitgeleverd, daar is nogal eens wat mee, dus we hebben onze QC moeten verbeteren.

Je zal er nu al eentje in je bezit hebben :wink:

3 likes

Is toch mooi dat ze de schaarste van Rolex enigszins proberen te kopiƫren :wink:

gelukkig kan elke koper een flipwinst tegemoet zien. verzacht de pijn me dunkt

niet als je hem gewoon wil houden en graag snel om de pols wil hebben…

Ik vind hem toch mooier op leer (niet specifiek de bijgeleverde band) of op nato. Ik vind dat het horloge met de stalen band minder uit de verf komt.

1 like

Afhankelijk van het aantal misprints zouden die met ā€˜foutjes’ weleens meer waard kunnen worden dan de perfecte

1 like

:heart_eyes:

11 likes