Omega "Speedy tuesday" Limited Edition (Panda Radial)

Hij is binnen :heart_eyes::heart_eyes:

23 likes

Nice :slight_smile:
Congrats

Neem je 'm mee naar het HF-uitje ?

Vet! Met hesalite 2.0!

Het horloge ligt nog bij de dealer. Ik moet het nog ophalen. Ik denk niet dat ik het redt voor woensdag :disappointed:

Het uitje is toch volgende maand? :sweat:

Huh echt!

Ik schrok even, maar volgens mij staat er november haha

Haha. Klopt. Dan neem ik zeker mee!

2 likes

Van harte!

(ik wacht nog effe)

1 like

Effe, zoals in “even”?
Dat is zéér rekbaar.

(ff plagen, ben zelf ook vrij ongeduldig)

Top!
Wanneer heb jij je bericht gehad dat hij spoedig de fabriek zou gaan verlaten?

Jezus. Google translate het anders even, dan komt het er nog beter uit. :joy:

2 likes

1 like

Huh?
Je hebt op 19 oktober de mail gekregen mt de boodschap dat het wat langer kan gaan duren en op 23 oktober ligt hij bij je AD? Vaag…

Ik bedoelde de mail dat hij ‘very soon’ de factory zou gaan verlaten. Deze:

https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/optimized/3X/2/5/259f0afe690735a6694d76c54e20e47b7ee49f7a_1_281x499.png

Was voor mezelf even benieuwd hoelang er tussen die mail en de daadwerkelijke levering zou zitten, maar dit werpt weer een ander licht op de zaak. Minder licht vooral. :smile:

2 likes

Ik zou, als ik zo lang moest wachten, de hashtag flink negatief gebruiken.
#Finally #gotMySpeedyTuesday #WaytoLate #NoService #etc #etc

1 like

Maar dan in correct Engels :wink:

1 like

#dontcare! :wink: #@lasteraar style…

2 likes

Fck yeah

… Ik vind dat jullie je “allemaal” veel te druk maken over het moment waarop je “Speedy Tuesday” wordt geleverd. Zeker diegenen die uiteindelijk “easy money” willen maken met een “uniek” product dat per e-mail in je inbox is gevallen …

Neem aan dat iedereen begrijpt dat het draaien/inpassen van een gelimiteerde productie in een standaard productie proces niet zo eenvoudig is als hier wordt beweerd. Althans niet als je dat wilt doen met dezelfde kwaliteitsstandaard die wordt gehanteerd voor het standaard Speedmaster productie/assemblage process.

Iedereen lijkt te vergeten dat de Speedy Tuesday een “co-created” product is met de “Speedy Tuesday” community … Daarom is het ook deels jammer dat RJ niet meer invloed heeft gehad in de distributie … om deels het speculatie motief te kunnen beperken. Bijvoorbeeld op basis van x aantal jaar “inschrijving” op Speedy Tuesday site(s). Wie van de huidige en toekomstige eigenaren heeft al een Speedy (of meerdere) en doet/deed hem trouw om op de dinsdag???

Ik vind het met name spijtig voor de echte Speedy Tuesday fans die er geen hebben weten te bemachtigen … Daar staat tegenover dat zij uiteindelijk toch wel zullen instappen op de “after-market” prijzen die worden geboden.

Overigens heb ik dan nog wel bewondering voor diegenen die op basis van de speculatiegedachte een ST hebben weten te bemachtigen om deze met winst te kunnen verkopen om met dat “easy money” een stap dichterbij te kunnen geraken bij hun echte grail …

Ik vind hem op de foto overigens niet mooi maar verwacht dat wanneer ik er een op onze HF meeting in handen heb, spijt heb dat ik niet heb ingeschreven …

Dit alles los van het feit dat ik echt wel begrijp hoe vraag en aanbod werkt, maar dat mist nu net de Speedy Tuesday community intentie van RJ & Omega

Zelf nog steeds tevreden met mijn 69-er Mark II en op dit moment wel weer aan het twijfelen of je een echte freak kunt zijn zonder een Speedy in de box …

Was ooit een echte Omega (Speedmaster) fan … en fervent lezer van alles van Fratello Watches

8 likes

Ligt denk ik aan verwachtingsmanagement. Ik heb hem ook op 10 januari besteld (overigens absoluut niet om te speculeren, maar om hem lekker te gaan dragen). Daarbij werd vermeld dat hij in de zomer werd geleverd. Ik blij, mooi kado voor mijn 45e verjaardag in augustus. Als rasoptimist ging ik uit van juni-juli. Dit werd al snel september, oktober en nu hebben we alweer een mail gekregen met de melding dat het november wordt.

Als ik 10 januari al wist dat het november zou kunnen worden, had ik er heel anders tegenaan gekeken.

2 likes