Klopt met rentepunten. Eindelijk eens iets nuttigs naast bioscoopbonnen en tijdschrift abo`s
Bellen naar S&C heeft weinig nut, want die begrijpen al helemaal niet waar het over gaat. Gewoon bestellen en overhandigen bij het ophalen van de ST.
Maar je koopt dus een S&C waardebon van €500 via ING voor €250 met punten,
Dus netto een Speedy voor €5150
SuperC
1 november 2017 om 12:09
904
Bos:
Ja, sorry, maar jij verkoopt zelfs de kussentjes uit je horlogedoos
13 likes
Bos
1 november 2017 om 15:18
906
Ik snap wel dat het leuk is de lachers op je hand te hebben, Maar waar ik in dit topic weer een kut opmerking aan verdiend heb vraag ik me af.
1 like
Schoen
1 november 2017 om 15:19
907
Da’s gewoon vraag en aanbod…
Goedemorgen allemaal, Ik ben op zoek naar horloge kussentjes waar mijn horloges fatsoenlijk omheen passen. Laatst een mooie box gekocht, maar de bijhorende kussentjes zijn te groot om het horloge er fatsoenlijk omheen te doen. Zie foto's...
2 likes
Bos:
een kut opmerking
Valt mee toch. Ik moest er om grinniken, niet eens hardop lachen.
Hij was hooguit wat scherp.
7 likes
Er was gisteren zo een Speedmaster op Marktplaats en werd al na een kwartier verkocht.
Is toch ook woensdag vandaag
2 likes
Voor welk bedrag werd ‘ie aangeboden dan?
1 like
Omega_C
2 november 2017 om 15:13
914
Goed dat de prijs aan het dalen is, ik wil er nog best eentje hebben voor Retail (mits nog in de stickers). Duur zat wat mij betreft.
Ik blijf het een lelijkerd vinden met de gelumede subdials. Ook is die lelijke band een afknapper. Daarnaast mag je wel voor een dergelijk bedrag een betere box verwachten. Het oogt nogal goedkoop.
In het daglicht vind ik hem inmiddels dan weer wèl mooi, want dan zie je de gelumede subdials niet.
En daarom weer snel verkopen!
2 likes
koekoek
2 november 2017 om 22:05
917
De vraag is, voor hoeveel?
Een bedrag hoog genoeg om een lekkere winst te maken.
koekoek
2 november 2017 om 22:10
919
Ben benieuwd of je dat nog gaat lukken
Maak je niet… dik. Dat komt wel goed.
Hij komt inmiddels met grote regelmaat voorbij op het Uhrforum. Wel telkens met een finke opslag tov de listprijs. Hebben die mensen dan allemaal dollartekens in de ogen, of is ie werkelijk niet zo mooi in het echt ?