Die pakken gewoon allemaal snel even 1000+ euro.
Over een jaar is de prijs gewoon ’ xxxx(x)’ en dan heeft iedereen daar vrede mee.
Ik ben wel benieuwd of er vervelende reacties op de (vraag)prijzen komen. @aldindubo; jij hebt hem ook op uhrforum staan; nog “gezeur” of lage biedingen/list price biedingen?
Er is geen een Limited Speedy die onder list wordt verkocht de laatste jaren.
Wat een gezeik allemaal over de prijs. Accepteer het of negeer het topic zou ik zeggen.
Ik krijg op dit moment heeeeel veel ruilvoorstellen (ondanks dat ik aangaf dat ruil niet mogelijk is) en eigenlijk is het toch wel verleidelijk om hem te ruilen tegen een Rolex (of meerdere Rolexen), want dit is mijn enige horloge op dit moment. Qua koop ben ik nog even in onderhandeling en ik ben ergens rond de €6950,- bereid te accepteren, maar ik tast nog even af wat de onderhandelingen doen. Hij staat ook op Marktplaats voor deze prijs. Gisteren had ik de prijs hoger, totdat ik erachter kwam dat iemand anders hem €100,- goedkoper had (nota bene niet meer in de stickers, maar goed).
Op Marktplaats heb ik een paar serieuze geïnteresseerden, wat een verrassing is; Marktplaats kennende.
De verkooppagina voor horloges op Facebook is echter een ander verhaal. Daar hangt nu het volk rond dat wij van Marktplaats kennen, enkel hebben zij hier de mogelijkheid om openbaar commentaar te leveren. Ik heb ongeveer een half uur geleden zo een loser op zijn plaats gezet en nu is hij zijn tong verloren.
Hoe nobel van jou!
Great comment!
Zo krijg je weer alle likes binnen, ook van diegenen die hetzelfde doen. Hoe ironisch.
Ik laat het hierbij voordat de popcorn er weer bij wordt gehaald.
Joh is toch gewoon een grappige reactie.
Stel je niet zo aan, het was grappig en je weet best dat je zulke reacties kan verwachten als je een horloge enkel voor de winst koopt. Ik zeg niet eens dat daar iets mis mee is maar die reacties kan je verwachten.
Het was inderdaad een grappige reactie. Ik moest even glimlachen.
Eerlijk gezegd denk ik dat er maar weinig horloges voor de winst zijn gekocht. Ik denk dat veel voor de winst zijn verkocht om dat er voor liefhebbers genoeg moois is en een beetje winst tussendoor een andere klok weer dichterbij brengt.
Is de horloge nog te koop? Op MP zie ik het nog wel.
Goed verhaal, maar zitten we hier nu in een soort live-blog van jouw verkoop? En van jouw kwalificaties over waar welk verkoopvolk zit? Zal mij verder jeuken jongen, verkoop dat ding, je vindt hem toch lelijk. En zeur niet over de laatste €100.
Wat kan ie replyen hè, die Louis.
Niet moeilijk David, zelfs ik weet hoe het werkt. Als het je niet lukt moet je het even aan je kinderen vragen.
Wat kan ‘ie replyen hè, die Louis.
Oh, ja. Het komt inderdaad als een live-blog over.
Ach ja, whatevah
Al nieuw nieuws? Ik hoop zo dat je het horloge snel verkoopt. Jij blij, wij blij…
Have a Snickers, dat zal je goed doen… Enkel een voorstel.
OK, stop jij dan met je verkoopgeneuzel? Enkel een vraag.
Nee, jouw gezeik staat namelijk niet in verhouding tot de fout die ik heb begaan. Als je dictatuur zo prettig vindt, ga dan maar vriendjes maken in Noord-Korea. Bye!
Edit: vergeet Dennis Rodman niet mee te nemen! He will be your guideeeeeee