Omega "Speedy tuesday" Limited Edition (Panda Radial)

En de volgende…
Koop nou eens een hond en laat ons met rust.

1 like

@aldindubo @louis

Volgens mij hebben ze een parkeerplaats bij de komende HF meeting. Kunnen jullie even rustig …

2 likes

Volgens mij ben jij degene die niet tegen tegenspraak kunt en nu zelf over je/een fout begint.
Ik uitte slechts mijn irritatie over je verkoop-blog.

2 likes

Komt zij ook?

1 like

Graag, maar ik vermoed dat ik dan door de menigte zal worden gestoken met Bergeon springbar tools en daarna gewurgd zal worden met Nato-banden.

Yeah, I’ll pass on that.

Irritatie uiten kan ook via PM, maar goed, ik heb in het verleden ook eens iemand aangevallen waarbij ik het via PM had moeten doen.

Inmiddels vind ik het ook niet meer leuk, dus ik laat het hierbij. :stuck_out_tongue:

3 likes

Gedraag je dan niet zo fout op FB en HF.

“Oh wat is ie lelijk en ik wil ‘m wel verkopen voor een dikke wist”. Yeah right.

Edit: Oh ja, je vernieuwde ad op FB is niet omdat je per se de goedkoopste wilde zijn. Maar omdat je vorige ad zwaar irritant was met “alleen cash, overdracht op plek met camera’s, bla”.

1 like

Je kan wat tegen elkaar hebben, prima. Maar in dit geval geeft hij toch gewoon antwoord op een vraag? Of mis ik iets?

2 likes

Gezelligheid

Krijgt @louis geen billen?

1 like

plus

?

3 likes

@louis gaat al 40 jaar voor Stevie Nicks, dus die had hij verdiend.

Kansloos? Jij.

Hij staat vrij om te vragen wat hij wil. Het is toevallig zijn horloge.

2 likes

Sorry @louis en @HanDavinci , ik ben een cultuurbarbaar.
Ken Stevie en haar sound.
Wat een prettige verassing dat ze er ooit zo uit heeft gezien.

Ik vrees dat het nu Nicks meer is…

2 likes

Beste @aldindubo, doe wat aan je manier van communiceren, dan zal de appreciatie hier naar jou toe nog een stuk kunnen stijgen. Je hele ‘jullie kunnen me allemaal wat’ attitude in combinatie met gewetensloos winstbejag gaan je de populariteitsprijs niet opleveren. Dat móet ook niet maar een beetje leukere omgang is toch voor alle partijen plezanter.

7 likes

Gelijk heb je… en ik mag wat vinden van de manier waarop. Toch?

Nog meer dure woorden?

Houdt je dan wijselijk stil. Als hij te duur is, of het is niet naar jouw zin… Lekker boeiend. Koop jij 'n ander.

Dure woorden? Jij.

Hij staat vrij om te posten wat hij wil. Het is toevallig zijn vocabulaire.

Och, jij kent er ook een. Gefeliciteerd!:+1:

1 like

Maar het was wel wat.

2 likes