Omega "Speedy tuesday" Limited Edition (Panda Radial)

M’n schatting komt nu wel dichtbij :slight_smile: :slight_smile:

moet nu toch ook kunnen lijkt me? uurwerkjes erin, caseback erop, in pakketje doen en opsturen naar de juwelier…

De caseback is gemaakt. Moeten ze alles nog in elkaar schroeven, beetje uitlijnen ook graag. Testen en nog wat poetsen. Dan nog 2000 versturen… zeker wel een maandje.

1 like

Ik hoop het.voor iedereen die hem heeft gereserveerd! :slight_smile:

1 like

En mocht iemand het lange wachten tóch niet trekken, ik neem je wachttijd graag over, geduldig als altijd… :wink:

2 likes

Wat ik me afvraag, misschien had ik het kunnen lezen, maar dan weet ik het niet meer, is deze LE volledig vooruit betaald?

Of bestaat er een kleine kans dat een potentiële koper de fondsen niet bij elkaar krijgt en de Speedy weer vrij komt? Of naar de eerst volgende op de (wacht)lijst.

Er is 0 vooruit betaald, dus ik denk dat er aardig wat nog vrij komen

2 likes

Ik hoop dat. :thumbsup:

Ik quote mijzelf nog maar een keer… :innocent:

Toch verwacht ik niet dat dat er veel zijn, ik dank dat je vooral na aanschaf voor een hogere prijs kunt kopen.

2 likes

Had gelezen dat er inmiddels zo’n 6000 mensen op de wachtlijst staan. Weet niet hoe betrouwbaar de informatie is, maar als het daadwerkelijke aantal enigszins in de buurt van de 6000 is vrees ik het ergste voor de mensen die hopen een exemplaar voor een redelijke prijs te kunnen kopen.

En vooral de mensen uit NL. Kansloos…

Ja daar ben ik ook bang voor, dat veel mensen het gewoon als easy money gaan zien en hem aan de hoogste bieder verpatsen.
Ik zou een opslag overigens niet onlogisch vinden, maar vrees dat de schaarste sommige verkopers zal aanzetten tot onredelijke prijzen. :thumbsdown:

Voor onredelijke prijzen wordt ie niet verkocht.

Maar ik snap je punt. :slight_smile:

:joy:

Benieuwd wat er in de volgende druk staat van Moonwatch Only

1 like

Heb Omega gemaild of ze de ophaallocatie kunnen veranderen naar Londen (ipv Den Haag). Kost daar een paar honderd minder. Zal uiteindelijk evenveel betalen als in Nederland als je de heen en weer trip meerekent, maar dan heb ik wel een leuk ‘gratis’ dagje of twee Londen met mijn vriendin. Zou mooi zijn.

Denk ook niet dat het land waar je hem ophaalt echt uitmaakt voor eventuele toekomstige verkoop.

5 likes

Dat ligt een beetje aan het land denk ik :wink:

1 like

Haha, dat is waar. Laat ik het zo zeggen: denk niet dat UK of NL op het garantiekaartje veel uitmaakt :wink:

Voor latere verkoop in Nederland waarschijnlijk wel. Er zijn denk ik heel wat horloge liefhebbers die graag in geval van toekomstige onvolkomenheden in de auto willen kunnen stappen naar de dealer die het horloge heeft geleverd.

Je kunt ook met een Engelse klok naar de NL dealer. Geen probleem. Zeker niet met zo’n online model als deze.

1 like