Omega "Speedy tuesday" Limited Edition (Panda Radial)

Dan zal het geen reet uitmaken inderdaad. Sterker nog. Een Omega is natuurlijk bij voorkeur Brits geleverd.

1 like

Voor garantie maakt het niet uit, is wereldwijd.

Resale value zat ik meer aan te denken, maar dat zal ondanks het prijsverschil ook niet verschillen denk ik. Zou ook wel raar zijn.

hoeveel honderd? Ben toch wel nieuwsgierig en vind het wel vaag dat hij in Londen goedkoper is. Geld dat ook voor bijv. Zwitserland?

in Sri Lanka zijn ze 1800 dollar

ook wel interessant

4000 pond in Engeland, als ik me niet vergis. Dus zeg maar zoā€™n 4700 euro ipv 5300 (?). Nu is het wel zo dat je dan uiteraard naar Engeland moet om hem op te halen, wat ook weer geld kost. Oftewel, zal uiteindelijk niet veel schelen gezien de moeite e.d., maar ik vind een tripje Engeland wel weer leuk, en als dat hetzelfde kost als een tripje Den Haag maak ik het uitstapje wel :wink:

2 likes

dat vind ik nog best een verschil.

Is er een site waarop je kan zien wat de buitenlandse prijzen zijn? Is ophalen in New York nog interessanter?

1 like

Wel een verschil inderdaad. Als je de tijd hebt en het de moeite waard vindt, is het dus best interessant.

Is trouwens 4100 pond, had me vergist. Engeland by far het goedkoopste van alle locaties (vergelijkbaar met de Rolex situatie).

Prijzen heb ik via Omegaforums. Heb ook net mailtje terug gehad dat het geen probleem is om de ophaallocatie te veranderen (dus dat wordt naar verwachting een tripje Londen), met ook nog andere interessante info:
Deliveries will be made during the summer (June, July or August). The watches are being produced in small batches and random order so it is difficult for us to know when exactly the watch will be available. The boutique will keep the watch for you. So you donā€™t have to worry about losing the watch.

2 likes

Dan hoop ik dat ze niet op nummer worden uitgeleverd.

1 like

Ik ook, dan had ik een veel lager nummer uitgekozen :joy:

1 like

ze beginnen met de reeks 1601-1699 heb ik me laten vertellen :slight_smile:

1 like

:wink:

1 like

Wut?

2 likes

3 likes

hahaha

Heb er niet een besteld (geen spijt van) maar ben benieuwd naar de wristshots :+1:

1 like

Begin het wachten ook aardig beu te raken :slight_smile:

Ik verwacht dat het percentage dat blind inschrijft met niet toereikend budget ook wel meevalt procentueel gezien. Een paar mafkezen zitten er vast wel tussen. Daarnaast heb je zeker een paar duizend aasgieren.

Kan het Fratello-team aub stoppen met dit soort gave fotoā€™s. Mā€™n geduld is nu echt op :neutral_face::frowning:ļø

4 likes

Hoezo dan? Heb je al veel klantjes voor jouw exemplaar?

3 likes

Wat denk je? Ik ga na 15 dagen toch nog even ruzie maken op het internet?

4 likes

Nee hoor, was benieuwd.