Omega "Speedy tuesday" Limited Edition (Panda Radial)

Ik snap je ergens wel. Iedere keer het topic kicken en roepen dat je niet kunt wachten en hem wel al op je site te koop zetten. Ach, een buzz creëeren doen er wel meer.

2 likes

resulterend in wat minder spectaculaire (of zelfs niet aanwezige) winsten :joy:

1 like

haha ik vond hem wel grappig

en als handelaar heb je nu eenmaal de schijn tegen, zo werkt dat

ik denk dat @vierport er ook om glimlacht, want die weet…

3 likes

Hij zal er vast niet minder om slapen nee :wink:

2 likes

Voor de Seadweller gekte was ik net te laat om mee te profiteren. Grappig toch dat niemand een onvertogen woord liet wanneer een gebruikte voor 10k en het nieuwe model voor 14k en meer aangeboden werd.

Gelukkig was ik net op tijd met de inschrijving voor deze speedy. Met 20 stuks dubbel cashen moet het alsnog goed komen denk ik. :wink::kissing_heart:

Een Seiko 62mas heb ik trouwens ook incoming. Iemand daar nog een opmerking over?:sleeping:

4 likes

:joy:

1 like

No offense maar wat mij betreft vind ik het lastig wanneer het lijkt alsof iemand een liefhebber/verzamelaar is maar het eigenlijk alleen om de handel te doen is. Je mag best verdienen met de verkoop van horloges, maar presenteer je dan niet als verzamelaar.

2 likes

All I want voor 62mas is…

1 like

Is juist heel slim. Want dan kun je HF als commercieel platform blijven gebruiken. Als het te duidelijk is dat je een winkel bent krijg je gelazer. Sterker nog, dan grijpen de moderators in.

4 likes

Kut reclame, Kut Duitser, kut auto… :unamused:

2 likes

Waarom zou hij geen liefhebber kunnen zijn? 19 voor de verkoop en 1 voor zichzelf :wink:

4 likes

Dat klopt :sunglasses:

1 like

Wat een gezever. Als je je een beetje commercieel opstelt is dat kennelijk een probleem. Iedereen weet waar hij aan begint bij aankoop van zo’n horloge. Wat is het probleem?

Laatst kreeg ik van een mafkees een terloopse opmerking ove de SD4K die ik te koop had gezet. Overigens beneden de nieuwprijs, maar voor meer dan ik ervoor had betaald. Kennelijk een probleem…ik verkoop tegen marktprijs, wat is daar mis mee. Ik vroeg me af of die nitwit zijn huis ook verkoopt voor minder dan hij ervoor heeft betaald als de markt is aangetrokken…:grimacing:

Vierport is een leifhebber en een verkoper. So what.

8 likes

Een liefhebber van verkopen ben ik ook :joy::innocent:

1 like

Ik dacht van snel geld verdienen :wink:

Its all good.
Ik heb de Speedy ook in ‘bestelling’ staan…
Mede door de hype.
Maar weet helemaal niet of ik hem wel leuk vind…

Maar ik denk dat dat voor vele geld. En wanneer de markt opeens overspoeld wordt door jong gedragen panda’s dan is het idd nog maar te bezien of er wat op te verdienen valt…

Is toch helemaal niks voor je zo’n speedy, Ik neem hem wel van je over voor listprijs :sunglasses:

2 likes

List krijg je er sowieso voor terug vermoed ik. Dan ben ik allang blij :joy: Lekker dragen die hap, kan niet wachten. Op een gegeven moment is het verstandiger om je ratio te volgen ipv je hart, maar momenteel heb ik in mijn hoofd dat ik een tijd ga genieten van de Tuesday (zolang de prijzen niet al te bizar worden).

First one leaving the factory

1 like

Dan zal het wel rap gaan met de volgende nummers.