Omega "Speedy tuesday" Limited Edition (Panda Radial)

ze zullen het wel in batches doen van 100 stuks ofzo? Hopelijk tellen ze af vanaf 2012 ipv dat ze bij nr 1 beginnen. Dan is mijn batch met nummer 16xx tenminste nog een keer aan de beurt :slight_smile:

De mijne zit in het midden qua nummer
 :wink:

1 like

Beetje kort door de bocht dit. Paul is ook veel bezig met het modden van Seiko horloges. Toen ik ermee begon, heb ik hem op tips gevraagd en kreeg enthousiaste antwoorden terug.

Als ik hem mag quoten uit mijn hoofd: “Ik heb veel dure horloges, maar ook net zoveel plezier aan het modden van de Seiko’s. Succes Han, en ga zo door!”

Als hij dan via het forum meer schmoney kan maken, is dat zijn goed recht.
Lang verhaal kort: een liefhebber is het zeker!

4 likes

zou de stalen speedy band op dit model passen?

Qua maat; Ja

Qua stijl; Nee, want de kast is gematteerd van de Speedy Tuesday ipv de niet gematteerde kast van de normale Professional

2 likes

Lijkt me wel dat 'ie zal passen, de kast is volgens mij een normale Speedmaster professional kast.
Maar de kast van de ST is wel mat afgewerkt, dus misschien dat je je band ook moet laten satineren voordat het een goede combinatie wordt. Maar misschien ook weer niet. I couldn’t say.

Dat dus. :thumbsup:

ik zou een NOS 1171 wel proberen, kijken hoe die staat

Voor hoeveel bitcoins komt ie te koop?

3 likes

Dat realiseer ik me ook terdege, vandaar dat ik zeg dat ik de scheidslijn lastig vind. Maar toch vind ik het typisch dat de Speedy Thuesday nog niet binnen is, maar al wel op de site vermeld staat. Dan hebben we het niet over liefhebbers maar over handelaren.

4 likes

Ah zo op die fiets. Ja, dan voor die Speedy wel, daar geef ik je gelijk in. Desalniettemin is het forum een goede manier om dinero’s te verdienen.

Hij doet het dan beter dan ik, door het forum raak ik de moneetjes alleen kwijt :sweat_smile:

1 like

Kopen voor 2 , verkopen voor 3 BTC :sunglasses:

Ik raak hier ook alleen maar m’n geld kwijt, maar bij volle verstand dus ik klaag niet :smile:

2 likes

Is dat van die twintig Speedy Tuesday’s gereserveerd een geintje of niet? Kijk nergens meer van op namelijk in horlogeland. Maar dan hebben ze bij Omega de administratie ook niet op orde, of misschien interesseert het ze geen f*ck zolang ze hun geld maar krijgen. Voor die 5.000 euro had ik er graag eentje gekocht maar meer is het mij niet waard. Als ze net als die Snoopy’s gaan kun je voor dat geld iets mooiers kopen op de vintage markt


Nee, 1 per persoon.

Er zijn wel mensen die er meer besteld hebben weet ik toevallig (daar hoor ik zelf overigens niet bij).

Als je je destijds onder verschillende namen (gezin , vrienden , familie ) hebt geregistreerd onder verschillende emailadressen en verschillende afleverpunten dan kun je door simpelweg wat creatief te zijn meerdere Speedy Tuesdays verzamelen


20 stuks in your dreams. Maar kan me voorstellen dat je er meerdere hebt gekocht, zodat je ook nog wat in de verkoop kan gooien


Ja, dat kan altijd. Je kunt er maar 1 per emailadres dus de boel flessen is geen probleem.

Yes. Heb er zelf netjes 1 besteld :slight_smile:

Vind 'm waanzinnig mooi, maar heb niet eerder een speedmaster gehad, dus vraag me af of de ‘klik’ er ook in real life is. Zo niet, mag 'ie het veld ruimen voor een pepsi GMT, die staat al langer op de verlanglijst :astonished:

1 like