Omega Swatch mission to the moon

Een Frederique Constant dresser, een Delft Watch Works dresser beiden via dit HF gekocht. Drie Vostoks (voor de liefhebbers van Russische horloges) Een Casioak metal case en een Casio Duro duiker welke niet volloopt :grin: en dat voor €67 op Amazon dot com. En de Moonswatch uiteraard. Verder nog een Tissot T60 uit 2004 welke ik gekregen van mijn echtgenote ter ere van ons 10 jarig huwelijk.

Ja een echte stijl heb ik niet. Ik zie in ieder horloge wel een charme en een mogelijkheid tot dragen.
Mijn chrono is altijd mijn daily geweest en dat zal hij ook blijven. deze is inmiddels al wel een beetje gemolesteerd door de jaren heen chipje uit het glas krasjes op het glas kast en band. Zolang de rest van de collectie met het dragen in avonden en weekenden maar netjes blijft dan ben ik tevreden.

Tissot T 60 is een leuke klok. Vostok komandirski vind ik heel gaaf zoveel mooie klokken.

Wat vind je van deze?

1 like

Hint: Veel HF leden (inclusief mijzelf) zijn allergisch voor het woord klok(ken) voor horloges :wink::slightly_smiling_face::grin:

Ja wel heel gaaf ben zelf niet van het wit maar ik zou er geen nee tegen zeggen

Ook in blauw en groen verkrijgbaar. Voor €179 zou ik deze verkiezen boven een Moonswatch.

Ja daar zit zeker waarheid in

1 like

Pushers die afbreken, krassen op het ā€œglasā€. Overpriced, plastic disposable.
Voor minder geld heb je bv een degelijke Seiko of Citizen.

Ik heb de Moonswatch Mission to Mercurius sinds m’n zoon hem in maart jl. uit Strasbourg voor mij meebracht.

In de allereerste plaats is het gewoon een erg leuk hebbedingetje en het houdt de tijd uitstekend bij, ik heb hem sinds maart nog niet op tijd hoeven te zetten, behalve dan de zomer/wintertijd correctie’s.
Hoewel het weinig weegt voelt het uitstekend afgewerkt aan en ziet het er erg leuk uit.
De bijgeleverde band gebruik ik niet, ik heb er een mooie grijze leren band op gezet.

Het horloge vind ik een leuke aanvulling voor mijn aardige Omega verzameling en gaat echt niet meer weg. De Moonswatch Mercurius draag ik afwisselend met m’n andere Omega’s met veel plezier!

Succes met de eventuele aanschaf van een ā€œOmegašŸ˜€ā€ Moonswatch!

3 likes

Dank :pray:

Ja ik moet zeggen dat de dial me echt opslokt zeer van gecharmeerd maar dat komt omdat het echt op een speedmaster lijkt

1 like

De Moonswatch lijkt inderdaad zelfs nog meer op een Speedmaster dan m’n SpeedmasteršŸ˜€:

3 likes

Hans nu wel effe ophouden 🫨:joy:#jaloers gave horloge :boom:

1 like

Welke zou jij kiezen voor het geld in het kader van inspiratie

Goeie vraag.
Moon, Mercury en Sun tweedehands gekocht. Sun verkocht. Zeer mooi, maar verkocht omwille van de slechte afleesbaarheid.
Nieuw gekocht en verkocht : Saturn, Earth, Neptune en Uranus.

Als je er eventueel ooit eentje weg doet dan hou ik me aanbevolen mischien dat we er dan samen wel uitkomen

Tja, het is maar hoe je het bekijkt. Aangezien je huidige collectie valt de MoonSwatch een beetje in het niet. Het is best een leuk hebbedingetje, maar valt wat mij betreft een beetje in de categorie wegwerphorloges. Ok… ze noemen de kast dan wel leuk bioceramic, maar het is en blijft een vorm van plastic.
Prima en leuk horloge voor als je persĆ© van €210 euro af wilt komen, maar ik vind het nog te veel geld. Voor €100 zou ik er wel ƩƩn willen kopen, Moon of Mercury, want naast de echte Moonwatch is het wel geinig.

2 likes

Ik heb ondertussen al wat research gedaan al heel veel verkocht dus over een x periode zullen ze wel als een malle op ebay vinted markplaats voor een habbekrats voorbij komen ik wacht mijn geluk even af

1 like

We zijn hier trouwens dol op foto’s van horloges (om de pols) dus hou je vooral niet in. Je bent nu TL-1 en je mag foto’s plaatsen.