Omega Swatch mission to the moon

De bulova

2 likes

Welkom bij je nieuwe verslaving, hele mooie Bulova.

1 like

Is gewoon een leuk ding, waarom niet?

Ik vind zelf de moonswatch heel leuk om naast de moonwatch te hebben. Het is een heerlijk horloge wat je zorgeloos kan dragen naast je “dure” horloges voor een kwart van de prijs van een omega/rolex service bij de dealer (voor jouw genoemde prijs)

Ja het is plastic en Quartz en niet de allerbeste kwaliteit maar ik ben zeker fan!

3 likes

Ook 1 gehad, nooit omgehad. Vond het een prul.

2 likes

Zolang je maar accepteert dat er snel krassen opkomen, je niet teveel aan de chronograaf komt en een nieuw bandje erop zet is het prima. Heb er wel lol mee maar ik verwacht niet dat het 5 jaar zal overleven.

2 likes

Thanks, mooie omega :ok_hand: daar moet/mag je trots op zijn

1 like

Pas wel op voor namaak! De Moonswatch wordt, met doosje en al, gekopieerd in China. Als een prijs te mooi om waar te zijn lijkt, is dat het meestal ook.

Die heb ik inderdaad al meerdere voorbij zien komen 50-150 euro ze zeggen een bon te hebben. Ze sturen of een vage foto of het gesprek wordt afgekapt

1 like

Echt, als je dan toch een Moonswatch wilt koop m dan in het blauw. Je krijgt hier pas verkoop rechten als je 1 vol jaar dagelijks actief bent op het forum en dat is niet voor niks. Dan weten we een beetje dat je een enthousiaste liefhebber bent. Helemaal waterdicht is het nooit maar er zijn maar 2 dingen zeker in het leven…

1 like

Ik wacht gewoon af de hype zal uiteindelijk wel over zijn en dan hopelijk de prijzen ook wat realistischer

1 like

Als het perse een moonswaatch moet zijn, de Mercury. Sun en Venus zijn de 1e afvallers, de rest gaat.
Maar als ik een chrono zou kopen zouden Seiko en Citizen 1e keus zijn, daana Timex Pan AM of een Seagull bij een betrouwbaar persoon / webshop

1 like

Pan am nadeel dat het geen safier glas heeft

1 like

Heeft een moonswatch ook niet. Mijn Kinetic van bijna 24 jaar ook niet, wel een paar kleine krasjes, op een closeup foto zien ze er echter uit als de Grand Canyon :rofl:

Ja dat is vaak op die mooie closeups dan zie je alles en in 10voud

1 like

Heeft mijn Moonwatch ook niet. Ik vind het mooier dan saffier glas om eerlijk te zijn.
En die krasjes? PolyWatch is je beste vriend! :grin:

5 likes

image

4 likes

Daarbij komt de MoonSwatch is 29,6 keer goedkoper dan de Moonwatch. Een perfecte manier om erachter te komen of je de looks je aanspreken.

4 likes

Vandaag zou er een nieuwe speciale MoonSwatch uitkomen, op de site van Swatch nl is hier echter niets over te vinden. Komt de Cold Moon niet naar nederland?
https://www.swatch.com/nl-nl/bioceramic-moonswatch/mission-to-the-moon.html

1 like

Bel even naar de Swatch Store in Amsterdam of Rotterdam, dat is sowieso de enige plek waar ze nieuw te koop zijn.