Het grote "Omega Only" topic

Of een (halve) schakel er bij… :wink:

Die heb ik al alleen moet ik eventjes gaan zitten om die er in te fietsen :wink:

2 likes

Yessss

Prachtig

1 like

Thanks :+1:t2:

1 like

Een wristshot heb ik helaas niet. Maar in dit filmpje wordt mooi uitgelegd hoe de maat valt, lees trouwens ook de reacties onder het filmpje;

Speedmaster Size

1 like

11 likes

Bij mij zitten ze altijd vast op de pols. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like
19 likes

25 likes

Sinds de PO weg is heb ik geen reden meer om hier te posten…alhoewel??? :thinking:




9 likes

Kwam deze net tegen op MP. Soort van verboden liefde voor mij… Jaren geleden toen hij initieel uit kwam voor het eerst het horlogevirus te pakken gekregen door dit horloge. Jaren lang naar gehunkerd en een paar keer gepast door de jaren maar met 45.5mm toch echt te groot voor mij… :sob:

Daar gaat ‘ie!

Edit, hij zit weer :smile:

10 likes

Is dit een Pie Pan met redial.

Die O van Automatic is mooi rond maar bij Chronometer en Official een beetje als een nul 0 ipv O.
Of hoort dat zo…

5 likes

Poeh, moeilijk te zeggen. Als ik naar de mijne kijk zie ik wel wat subtiele verschillen in de spatiëring enzo. Maar ik weet niet of er ooit verschillende stempels of iets dergelijks zijn gebruikt waardoor er een ‘legale’ afwijking in zou kunnen zitten.

4 likes

Inderdaad, daarom vraag ik het hier ook maar. Er zit wel ”patina” op de dial. Van die kleine zwarte spikjes.

1 like

Maar behalve die wijzerplaat, die lugs :hushed::disappointed_relieved::disappointed_relieved:

2 likes

Volgens mij geen redial maar ik zou toch doorzoeken vanwege de gepolijste kast. De facetten op de dog leg kast zijn zo mooi als de kast nog scherp is! Vergelijk de kast van demijne:

7 likes

Bedankt, helemaal gelijk.

1 like

Wel een echt tophorloge overigens dus kan je alleen maar aanmoedigen om door te zoeken. Wat mij betreft een van de mooiste ooit gemaakt.

2 likes