Omega type/echt/...?

Beste Horlogeliefhebbers,

Ik heb de kans om de horloge van de foto’s te kopen.
Zou een omega van 1969 zijn in werkende staat.

Nu was mijn vraag, Lijkt deze jullie origineel?
(vooral de wijzers lijken me vreemd…)

Verder ben ik ook benieuwd wat voor waarde jullie erop zouden kleven…
(ik zou deze ± 300 euro betalen)

alvast bedankt!

1 like

Als je deze voor 300 kan kopen heb ik het vermoeden dat het een oplichter is. Het horloge ziet er wel echt uit namelijk en is meer waard dan 300. Alleen doen als je hem kan ophalen wat vast niet mogelijk zal zijn.

1 like

Mooie Omega Geneve die al paar keer een servicebeurt heeft gehad. Lijkt mij origineel al kan kan je dat van deze foto’s niet met 100% zekerheid zeggen maar ik zie geen rode vlaggen. Prijs is dan wel erg laag wat Koekoek al aangeeft, zeker met de doos en die extra Omega band erbij!

Inderdaad, als die doos en die band er bij zitten zou ik er voor tekenen.

Al gevonden. 8 jaar actief en 0 reviews. Typische oplichters profiel. En nog meer te koop tegen te lage prijzen.

7 likes

Dan zou ik daar heel ver van wegblijven dat soort aanbieders. Top @koekoek voor de waarschuwing aan TS!

4 likes

Wat is eigenlijk raar aan die Omega? :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

De gouden band alleen is al meer waard, als je hem voor dat geld kunt ophalen zeker doen… maar dit lijkt mij een gevalletje “to good to be true” . Goede duidelijke foto’s , zelfs van het uurwerk betekent een verkoper die weet wat hij verkoopt. Als je die moeite in de foto’s stopt neem je ook de 2 min om de waarde op te zoeken :stuck_out_tongue:

http://www.1207.be/verrees-christa/rooienberg/duffel/antwerpen/A1XqPJ/detail_res

even bellen met mevrouw…

Dan weet ze misschien ook dat haar naam ten onrechte gebruikt wordt…

1 like

Correctie op mezelf: zoals koekoek zegt inderdaad te mooi om waar te zijn. Dit heeft mij een tijdje geleden 200 euro gekost. Tenzij je hem mag ophalen zou ik het niet doen.

Is in maart aangeboden op Gumtree. Waarschijnlijk gestolen foto’s.

2 likes

Ik vreesde er stiekem al voor… maar woon namelijk vlakbij de verkoopslocatie, dus ik dacht maar even informeren.

Jammergenoeg vrees ik dat jullie gelijk hebben na een kort gesprekje met de ‘verkoper’, maar toch bedankt voor de enorm snelle info!

1 like

Gesprekje met de verkoper??

Via de website een ‘chat’ functie kunnen gebruiken.

De verkoper vroeg meteen om op voorhand te betalen zodat hij/zij zeker kan zijn dat ik de horloge zou komen ophalen.

Issie toevallig net voor langere tijd in het buitenland voor zaken? :laughing:

Nee hoor, zou ergens in de buurt van mij wonen… maar wil het adres niet meer geven plotseling :sweat_smile:

1 like

2 likes

Blij dat je hier scherp genoeg voor bent; als er niet toch talloze mensen in zouden tuinen, zouden deze praktijken (haast) niet voorkomen… …alleen een los uurwerk uit de cal. 500-serie in topstaat is al meer waard.

1 like

Afgelopen weekend werd ik zelf benaderd door oplichters. Ik voel me even zo vrij om het hier te delen.

17 likes

Is dit via marktplaats?