Dat is echt een topdeal zeg van harte! Blijkbaar is een beetje zoeken en geduld de moeite waard…
Nou geduld!!?? Ik heb direct gehandeld. Ik denk dat als ik afgewacht had. Hij wel gezien had dat de biedingen nog opliepen. Toen ik thuis kwam met het horloge stond de Ad. nog op MP en was er inmiddels al €775 geboden. En het horloge stond er pas net op.
Haha, niet echt een slimme zet van hem zeg.
Bedoelde het ook meer in algemene zin, omdat de prijzen toch vaak wel hoger liggen. Soms moet je op het juiste moment toeslaan inderdaad.
Gefeliciteerd, echte goeie deal gedaan!
Idd, snel handelen en actie ondernemen is vaak het beste.
voor die omega had ik ook gereageerd had 750 € geboden ,maar in die korte tijd was deze verwijderd als je hem voor 600€ gekocht heeft is dat een zeer promo prijs
een paar stond op 2 de hands .be zonder doos en papieren voor 900€ die de verkoper wou hebben
Goede deal heb jij wel gedaan hoor
En terecht ook…
hier hetzelfde hoor, ieder zijn eigen potje met geld. Moet er niet aan denken om op iemand ander zijn of haar geld te teren en zeggen wat wel of niet mag
Goed gescoord hoor!
Proficiat met deze scherpe deal, maar bovendien gave klok. Was mijn 1e ‘serieuze’ klok en nog steeds is dit model een favoriet van me.