Omega vraagje

Wat is zo eentje momenteel nog waard?

Van 1998 laatste service december 2014.

Staat vlak bij mij te koop, daarom misschien interessant.

1 like

Denk het dubbele van wat 'ie vraagt :slight_smile:
Maar dat is dan ook de max.
Echt mooi vind ik 'm niet

1 like

Zo te zien is dat de 2531.80 automaat. Op eBay gaan die zo voor 1200-1400, dacht dat Van Wonderen er eentje voor 1600 had staan. 1250 zou een mooie prijs zijn maar met wat geluk kan het voor minder

1k is dik betaald. En dan moet ie compleet zijn en de service aantoonbaar.

Jaar geleden voor €900 gescored. Complete en nl geleverd. Uit '97 & geen service bekend.

Call me in!!!

600 euri’s

2 likes

Ik zeg: doen! (voor die prijs…)

Grt. Marco

1 like

Dat is geen geld.
Maar kostte dat toen toch nog 2700 gulden?

1 like

Yep! Op 5 gulden na.

Gedaan!!

Verkoper was 1e eigenaar. En heeft wat anders op het oog. Maar zijn vrouw was erbij en zei dat hij eerst deze moest verkopen voordat hij de andere mocht kopen. Eenmaal aan de deur voor te vertrekken zei de man dat hij hem toch met pijn in het hart wegdeed, maar dat hij niet anders kon vanwege zijn wederhelft.
Mocht ik hem ooit verkopen moest ik hem eerst bellen werd zachtjes gemompeld aan de deur.

Dat zijn al een stuk betere foto’s !
Voor 600,- heb je hier een hele goede koop aan gedaan :+1:

1 like

@Thijs_Kremers: wat een verhaal…!!! Je maakt wat mee…

Gelukkig bemoeit mijn vrouw zich totaal niet met mijn horloge aan- en verkoopbeleid. Mag ze ook niet, want ik betaal het zelf, buiten de gezamenlijke pot om zeg maar.

Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst! Ik heb er zelf ook een (nu om de pols zelfs) en het is een erg comfortabel horloge om te dragen (wat een open deur bedenk ik me nu).

Grt. Marco

2 likes

Mooie deal, Thijs!

1 like

Zeker weten een mooie vangst!

1 like

Prima deal!

1 like

Geweldig verhaal en een prachtige aanwinst. Ook bij mij in de buurt :frowning:

Wat wilde hij graag kopen?

1 like

Leuke aanwinst gefeliciteerd

1 like

goed gedaan. mooie klok.

1 like

@MT043, wat hij nu wilde heb ik niet gevraagd, ik wilde weg voordat hij zich bedacht.

2 likes