Omega, wat vinden jullie

Ik ben het wel mee eens… ik zie een vintage horloge ook liefst zo nieuw mogelijk… ik koop zon horloge omdat het ontwerp prachtig is, niet omdat het oud is persee. Alhoewel dat ook zn charme heeft uiteraard.

1 like

Dan zou ik voor een reissue gaan… of gewoon een nos / hele goeie kopen ipv een puinbak redialen.

2 likes

Ik snap je wel, maar dan moet je wel in de buidel willen tasten voor een origineel exemplaar. Wat de jacht ook weer risicovol maakt omdat veel geld valt te verdienen. Als ik jou was zou ik die hoop opgeven totdat je heel verl kennis hebt opgedaan of iemand hebt gevonden die je hierbij helpt. Je begeeft je echt ineen mijnenveld. Een hoop mensen zitten in dezelfde vijver te vissen.

Wellicht is dit een van de beste tips op dit moment. Het gaat niet persee om het geld ik wil wat uitgeven voor een omega, maar zonder kennis ben ik overgeleverd aan de goedheid van andere. Wellicht kleiner beginnen met andere merken en leren over de vintage wereld.

1 like

Er is superveel leuke, betaalbare vintage.

Roamer… Certina… tissot

1 like

Tja. Was dat een vergelijkbare referentie als deze?

Yep

Je kan de lume op deze plaat zien zitten. No way dat daar nog swiss made ergens staat.

1 like

Of hier via het blauwe gedeelte kopen.